Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Erik Semaňák: Nejlepší zpětná vazba je pro nás důvěra našich zákazníků

„Nejdůležitější pro nás vždy je, aby lidé víc než nás znali hlavně naše produkty,“ říká skromně Erik Semaňák, obchodní ředitel firmy Karloff, jejíž vlajková loď TATRATEA sbírá mezinárodní ocenění a jejich nápoje si fanouškové s sebou berou na cesty po celém světě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

„Chceme znevýhodněným dětem zkvalitnit život,“ říká Ludmila Bobková, manažerka projektu Pomozte dětem

Pomozte dětem je celostátní veřejná sbírka s už téměř 25letou tradicí. S Ludmilou, manažerkou projektu, jsme si povídali o Kuřeti, o tom, jak pomoc funguje, a o tom, že je důležité se na svět dívat radostně. Jednou z forem, kterou mohou dárci dětem pomoci, je nákup na e-shopu od Shoptetu. Jak vznikal?

Přečíst celé

„Věřím, že v onlinu je budoucnost i pro šperkařství,“ říká majitelka TIAMI

Snubní prsteny a šperky z dílny TIAMI rádi nosí i vybíraví muži. Aspoň to tvrdí Gabriela Dědičová a dodává: „Baví nás nabízet alternativy a ještě vás to s laboratorními diamanty nebude stát raketu.“ Jak vypadá jejich klientský přístup a marketingová strategie? Je tu pokračování rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Proč si Josef Hojdar svůj e-shop s doplňky z mramoru vytesal na Shoptetu a jak mu pomáhá v podnikání?

„Před svůj showroom v Praze si navrhnu dva velké bílé mramorové sloupy,“ sní majitel firmy Stone Imperial. Co mu zatím brání v realizaci a proč spoléhá také na svůj e-shop? S čím bojoval při jeho stavění a co mu nakonec pomohlo? Sledujte dál příběh českého kameníka, který absolvoval proslulou chorvatskou školu zaměřenou na opracování mramoru. […]

Přečíst celé

Stone Imperial: Více než placená reklama se mi dosud osvědčilo doporučování spokojenými klienty

Budování úspěšné firmy je podobně tvrdá práce jako dřina s mramorem. Josef Hojdar umí z přírodního kamene vytesat drobné užitkové předměty i velké realizace. Aby se to naučil, absolvoval jednu ze tří kamenických škol v Evropě se specializací na opracování tradičními ručními nástroji. A dál jde za svým podnikatelským snem. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Martin Žufánek: Jsme asi jediní majitelé e-shopu, kteří se svým zákazníkům snaží ztížit průchod košíkem

„Nesnáším přetvářku a takový ten manažerský úlisný tón, který některé firmy na Facebooku mají. Jak v tom není vidět ten člověk, DNA firmy, nemá to podle mě cenu,“ říká Martin Žufánek, který se v rodinném lihovaru Žufánek vedle destilování proslulého ginu a absintu stará i o marketing. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

O’black: E-shop jsme brali spíše jako doplňkový, ale pak jsme se poučili, že i tak je pro nás důležitý

Liliana a Milan z O’blacku si původně zakládali e-shop především za účelem kontaktní stránky. Ale postupně, jak ho rozvíjeli, přišli na to, že jim může přinést daleko víc. Pojďte si přečíst pokračování příběhu jejich firmy s obleky a košilemi šitými na míru v Česku a na Slovensku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Skláři z Preciosy pokračují ve staleté tradici a ručně vyrábí šperky z českého křišťálu

Jejich broušené a leštěné kameny z kubické zirkonie od pravého diamantu nerozeznáte. Za elegantními šperky a křehce vypadajícími dekoracemi se skrývá řada hodin poctivé ruční práce. V Preciose dodnes vzniká skleněná krása, kterou si cení zákazníci doslova po celém světě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky