Od technických starostí k byznysu. Jak Shoptet uvolnil ruce e-shopu fyft.cz
Chtěl si koupit yoyo, ale žádné podle svých představ nesehnal. Nakonec jej Connor Stark pořídil v Británii a rozhodl se, že tenhle sortiment bude do Česka dovážet.
Nadšení, vytrvalost a chuť se učit. To jsou věci, které spojují naše úspěšné e-shopaře. Spousta z nich začínala s minimem zkušeností. Museli se poprat s hromadou problémů, ale nevzdali to a dnes žijí svůj e-shopový sen. Tady jsou jejich příběhy, nechte se inspirovat.
Chtěl si koupit yoyo, ale žádné podle svých představ nesehnal. Nakonec jej Connor Stark pořídil v Británii a rozhodl se, že tenhle sortiment bude do Česka dovážet.
Jsou to čtyři roky, co přešel s e-shopem na Shoptet. Jen za loňský rok se dostal na obrat 10 milionů korun. Co e-shopu kondik.cz pomáhá růst?
Začali prodávat „sladkosti“ bez cukru, lepku a laktózy – jejich chuť překvapuje i lidi, kteří nemají potravinové alergie a intolerance.
Rodinný koníček, včelaření, mu předal děda. Petr Špaček se postupně z farmářských trhů přesunul do online světa. Co by doporučil začínajícím e-shopařům?
Prodávali drogerii v několika kamenných obchodech. Po pandemii covidu si v LAVONIO všimli, že se trh výrazně přesouvá do online prostředí, a tak založili první e-shop.
Za týden je čekalo jedno z nejdůležitějších období v roce – mistrovství světa v ledním hokeji a obří zájem zákazníků o zboží z fan shopu. Současně s otevřením nové prodejny řešili i to, jak lidi co nejrychleji obsloužit a jak co nejefektivněji přijímat platby.
Začínali s našetřenými 60 tisíci a jejich rodiče nebyli z jejich plánu podnikat zrovna nadšení. Přesto zvládli vedle studia medicíny a lékařské praxe vybudovat firmu INFINITE MedStyle, která dnes prodává oblečení a další zdravotnické vybavení nejen v Česku, ale i na Slovensku, v Polsku a v západní Evropě. Do deseti let chtějí oblékat zdravotníky v celé Evropě.
Už třináct let jim úspěšně šlape marketingová agentura. Za pandemie covidu ale tři kamarádky Martina, Květa a Alice spustily svůj další projekt. Jak samy říkají, srdeční. Za zrodem e-shopu Chlupáči.cz stála Martiny nemocná fenka Bublina, která po chemoterapii nemohla jíst skoro nic, co se na trhu prodávalo. Tak se tyhle milovnice zvířat rozhodly, že vymyslí, jak podobně nemocným chlupáčům pomáhat.
Za Never Enough se skrývá víc než jen drsná streetwearová značka. Spojuje politická i environmentální témata, neutuchající touhu po životě, ale taky dobré jídlo a pití. „… abychom se všichni měli krásně,“ popisuje v rozhovoru vizi značky její zakladatel, Daniel Göringer. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]
Jak dostat kvalitní český design blíž k lidem? To je úkol, jaký si dali v Czechdesign. Vedle kamenné prodejny se neotřelé produkty českých a slovenských návrhářů dají pořídit také přes jejich e-shop. Proč si vybrali právě Shoptet a jak se vypořádali se vzhledem, který je pro designový e-shop stěžejní?