Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?

Analýza klíčových slov je důležitým stavebním kamenem při tvorbě e-shopu. Díky ní si můžete vytvořit přehlednou strukturu webu, kvalitní vstupní stránky i základ pro PPC kampaně. Můžete se třeba obrátit na prověřeného SEO specialistu, který má potřebné znalosti, dovednosti a k dispozici placené nástroje. Jak si ale vytvořit vlastní jednoduchou a smysluplnou klíčovku svépomocí?

Přečíst celé

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít?

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky