Jak to chodí na technické podpoře. Očima nováčka i matadora
Jak práci technického konzultanta vidí juniorní a seniorní člen týmu? Zeptali jsme se, jak to chodí v technickém supportu Shoptetu a jaké zkušenosti se hodí.
Ať už uvažujete o zaměstnání u nás, chcete vědět, co se děje, nebo jste prostě jen zvědaví, máme pro vás rozhovory s našimi kolegy a články ze zákulisí o zákaznické péči, IT i o práci obchodníků. Nahlédněte pod pokličku Shoptetu.
Jak práci technického konzultanta vidí juniorní a seniorní člen týmu? Zeptali jsme se, jak to chodí v technickém supportu Shoptetu a jaké zkušenosti se hodí.
Můžeme jako firma udělat něco víc než poslat Ukrajině finanční podporu? Tuto otázku si nejspíš kladou lidé i jinde než v Shoptetu. Naši zaměstnanci sami přicházejí se spoustou nápadů co dělat, a proto máme nově interní koordinátorku firemní pomoci, Lucii Strolenou. Co vše teď řeší a co by doporučila ostatním společnostem?
Platební brána, kterou spustíte přímo v administraci svého shoptetu a druhý den už přijímáte platby za objednávky? To je Shoptet Pay. Co tato novinka e-shopům přináší a pro koho je určená, přibližuje Ondřej Buben, který vede tým Shoptet Pay.
Jak se připravit na pohovor? Na jaké otázky se v Shoptetu HR kandidátů neptá? Vyzpovídali jsme tři HR partnery: Báru, Paty a Matouše. Prozradili také, jak vypadá výběrové řízení i čím může zájemce o práci personalistu odradit.
Jak získat nové zákazníky? Jak mít co nejvíce objednávek? A jak mi v tom může pomoci Shoptet? Tyto otázky denně řeší Customer Success Manageři. Od prvního kontaktu až do úspěšného spuštění e-shopu v ostré verzi jsou klientům průvodci v tom, které funkce a doplňky e-shopu zvolit.
„Klient chce, abychom co nejdřív vyřešili jeho požadavek. A to ideálně už v první naší odpovědi,” říká Head of Customer Care Kateřina Homolová, která má pod taktovkou i oblíbenou Shoptet Nápovědu. Jaké procesy a změny musela řešit vzhledem k plánované expanzi?
Petr Hendl je v Shoptetu jedním z těch, kdo hlídají, aby se do produkce dostával důkladně otestovaný software. Vede QA tým, se kterým pracuje na začleňování dalších testů i na procesních výzvách. Co je podle něj nejdůležitější schopnost u testera a jaká byla cesta k tomu, že verifikační fáze je ve vývoji považována za standard?
Před pěti lety Vítek Jíra v Shoptetu spoluzakládal obchodní tým. Na své práci obchodníka má rád, že je fér: jak člověk maká, tak si vydělá. V rozhovoru se rozpovídal o příležitostech, které pro sales přináší raketový růst online trhu, i o tom, jak zvládá udržet krok s vývojem produktu.
Pomáhají lidem z e-shopů s veškerými technickými dotazy. Věnují se tu informativním dotazům i složitějšímu nastavování. Co vše se dá v týmu technické zákaznické péče naučit, přibližuje teamleader technických konzultantů Michal Jirkovský.
Ještě před rokem měl s obchodováním minimální zkušenosti, dnes Jonáš Drgač patří k ostříleným obchodníkům. Prozradí, jak vypadá první rok v sales týmu Shoptetu, jak probíhá zaučování nováčků i co jsou ze začátku největší výzvy.