PPC

Vytvořit PPC kampaň tak, aby vám vydělala, není jen tak. Není to totiž jen o bezchybném nastavení, ale zároveň musíte i neustále testovat, co nejlépe funguje. S PPC vám pomohou články a rozhovory, které pravidelně zveřejňujeme.

Bidding v kostce, 3. díl: Znáte nejčastější bidovací strategie?

V posledním díle minisérie Bidování na zbožových srovnávačích v kostce se zaměříme na nejčastěji používané bidovací strategie. Čím výše, potažmo více viditelně, se totiž nabídka vašeho e-shopu ve srovnávačích zobrazuje, tím roste šance, že na nabídku potenciální zákazník klikne. Jaké strategie bidování můžete pro své produkty zvolit? Připravili jsme pro vás stručný přehled šesti často […]

Přečíst celé

Jak ovlivní příchod iOS 14.5 české e-shopy?

Loni v říjnu Apple způsobil nemalé pozdvižení. S příchodem iOS 14 mělo přijít výrazné omezení sledování uživatelů, které zasáhne všechny reklamní systémy. Tuhle novinku, kterou Apple nazývá AppTrackingTransparency framework, jsme ale nakonec zaznamenali na světle světa až v posledních týdnech, s vydáním iOS 14.5.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky