KategorieRozhovory

Neměla, jak cestovat se svou čivavou. Vyrobila jí tašku a založila firmu Nugo standard

Když si Petra Karpíšková před 3 lety pořídila čivavu, chtěla ji mít všude s sebou. Ale nemohla pro ni najít správnou tašku, její Lily se prostě v žádné nelíbilo. A tak za asistence šikovné babičky vyrobila svou vlastní. Na ulici ji pak zastavovali lidé a chtěli ji taky. V ten moment se Petra rozhodla, že svou tašku nabídne i ostatním.

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Snažte se být na svůj úspěch připraveni standard

Úspěšní podnikatelé vědí, jak důležitou roli hraje UX designer a CRO specialista v jejich online byznysu. Jan Kvasnička nevyniká jenom tím, že zvládá obě tyhle role. Najímají si ho ti nejambicióznější podnikatelé a výsledky má opravdu úžasné. Občas se mu stane, že prodejní čísla  vystoupají tak prudce, že jeho klienti přestávají stíhat.

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

Počítárna: Náš marketing stojí na myšlenkách 15. století standard

Počítárna je, jak již název napovídá, úspěšný e-shop zaměřující se na počítače, notebooky a mobily, který ročně vyřizuje mnoho tisíc objednávek. Mimo to je to také jeden z finalistů naší Shoptet soutěže o nejkreativnější e-shop. Naše porota na Počítárně ocenila hlavně velmi propracovaný design šablony Pop, dále popisky, kterým byla zcela zjevně věnována veliká pozornost, ale i celkový důvěryhodný dojem. Tomáš Netopil, vedoucí marketingu Počítárny, souhlasil s rozhovorem pro náš blog.

Přečíst celé

,,Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,” radí Eliška Vyhnánková e-shopařům standard

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka na internetu a milovnice sci-fi.

Přečíst celé

„80 % požadavků klientů vyřeší naše technická podpora řádově v hodinách,” říká obchodní ředitelka Shoptetu standard

Mluvíte s nimi přes telefon. Komunikujete s nimi přes administraci. Jsou to ti, kteří vám radí a pomáhají s každým problémem, jenž se ve vašem e-shopu objeví. Ne, nejsou to duchové s nadpřirozenými silami. Je to naše silná parta zákaznické podpory. Jak fungují a jak vám pomáhají vydělávat? Odpovědi poskytla naše obchodní ředitelka, Kateřina Stanislava Šormová (Dvořáková).

Přečíst celé

Rozhovor: Levné pletivo – rosteme ročně o 100 % standard

Firma Levné pletivo svěřila svůj e-shop do rukou Shoptetu a dnes patří mezi naše klienty s největším obratem. A přitom v roce 2012 začali majitelé jen sami dva od píky. Po čtyřech letech už vedou firmu s 35 zaměstnanci. Jaký je jejich recept na úspěch? A co je motivuje v tom se neustále vzdělávat? Na to i na mnoho jiné jsme se ptali Tomáše Urbánka, jednoho ze zakladatelů.

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!