Rozhovory

Baví vás se zlepšovat a posouvat váš e-shop pořád dopředu? V Shoptetu spolupracujeme s největšími špičkami z e-commerce a taky vám s nimi přinášíme rozhovory. Tady se můžete učit od těch nejlepších.

Tři otázky pro Shoptet Partnery na téma Vyhodnocování výsledků

Tentokrát jsme se zaměřili na téma, které možná e-shopaři neradi řeší, ale přínos pro úspěšný provoz e-shopu má obrovský – a tím je datová analytika neboli vyhodnocování výsledků, v tomto článku primárně výsledků PPC kampaní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

S Filipem Kopeckým o roli CTO

Filip Kopecký, nový CTO Shoptetu, v našem rozhovoru vysvětluje, jak škálovat tým a neudusit ho procesy. Rozpovídal se i o tom, jak se bránit micromanagementu a jakou důležitost pro něj má firemní kultura. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Stavíme Alibabu pro český trh

Vedle hlavní e-shopové platformy vyvíjíme v Shoptetu množství zajímavých projektů. Jedním z nich je Obchodiště, kam nyní hledáme technického leadera projektu. Víc detailů o novém projektu prozradil CEO firmy Mirek Uďan. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

3 otázky pro Shoptet Partnery na téma SEO

Protože jsou naši partneři odborníci na slovo vzatí, rozhodli jsme se z nich „dostat pár slov“ v dalším rozhovoru. Tentokrát jsme vybrali SEO specialisty a vyptali se jich na jejich zkušenosti ohledně optimalizace pro vyhledávače. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

S Ondřejem Brablcem o IT zákulisí Shoptetu

Místo e-shopařů jsme tentokrát zpovídali našeho Ondřeje Brablce. Ten šéfuje celému shopteťáckému oddělení Operation starající se o rychlost a stabilitu Shoptetu. A tak není nikdo povolanější, kdo by věděl první poslední o tom, jak všechno vlastně vzniká. Co Ondřej v rozhovoru prozradil? Třeba to, s jakými problémy se potýkají a co se právě chystá. Založte […]

Přečíst celé

3 otázky pro Shoptet Partnery na téma Vánoce

Tentokrát jsme ohledně příprav na vánoční sezónu vyzvídali u našich partnerů. Přečtěte si, jak vidí e-shopařské Vánoce oni, a nechte se inspirovat jejich tipy. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

O Messenger marketingu s Michalem Fialou

Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Radim Hasalík: U velkých firem mi často chybí lidský přístup

„Zaměstnanec je víc chráněný zákony a má svůj pravidelný příjem jistý. Na druhou stranu má svůj strop, který nemůže překročit. Na volné noze můžete víc čarovat s cenou. Když jste vytížení, šroubujete ji nahoru,“ porovnává své zkušenosti zaměstnance a volnonožce známý markeťák Radim Hasalík.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Zakladatel Včeliště: Dobrý obsah e-shopům pomáhá prodávat

„Kvalitní obsah je pro e-shopy dlouhodobou konkurenční výhodou. Díky němu si budují brand a navazují se zákazníky spojení dřív, než konkurence. E-shop, který jim poradil s výběrem a mají v něj větší důvěru, zvolí radši, než ten, který má o pár korun levnější produkt,“ říká Josef Řezníček. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Nesnažte se být až moc kreativní a úpravy šablon testujte s uživateli

V 1. části rozhovoru nám Jan Kvasnička, přední český UX designer a CRO specialista, poradil, jak investovat do šablon nebo kdy je na čase přemýšlet nad individuálním řešením. V pokračování rozebereme využití šablon do větších detailů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky