Rozhovory

Baví vás se zlepšovat a posouvat váš e-shop pořád dopředu? V Shoptetu spolupracujeme s největšími špičkami z e-commerce a taky vám s nimi přinášíme rozhovory. Tady se můžete učit od těch nejlepších.

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO.

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

„Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,“ radí Eliška Vyhnánková e-shopařům

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka […]

Přečíst celé

Vybírám si věci, které nedělám, říká copywriterka Michaela Mužíková

Vypadá jako holka od vedle, ale srovná špatné texty do latě i bez biče. Její zbraň je čeština, její revír web. Míšu Mužíkovou nejspíš znáte díky jejímu loňskému projektu 365copytriků. O tomto projektu i dalších aktivitách jsem si s Míšou povídala v kavárně Pod Lipami, v oblíbené čtvrti nás obou, na Letné.

Přečíst celé

„80 % požadavků klientů vyřeší naše technická podpora řádově v hodinách,“ říká obchodní ředitelka Shoptetu

Mluvíte s nimi přes telefon. Komunikujete s nimi přes administraci. Jsou to ti, kteří vám radí a pomáhají s každým problémem, jenž se ve vašem e-shopu objeví. Ne, nejsou to duchové s nadpřirozenými silami. Je to naše silná parta zákaznické podpory. Jak fungují a jak vám pomáhají vydělávat? Odpovědi poskytla naše obchodní ředitelka, Kateřina Stanislava […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Přečíst celé

Rozhovor: S Danem Višňákem do zákulusí eshoprestartu

Přesně před rokem jsme vám psali o novém programu pro e-shopaře eshoprestart.cz. Ačkoliv jsme autora projektu Dana Višňáka znali jako jednoho z našich dřívějších klientů a měli jsme i možnost nakouknout do zákulisí jeho vznikajícího projektu e-shoprestart.cz, byl pro nás program vlastně velkou neznámou a otazníkem, kam se za ten rok posune dál.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky