Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Minimální životaschopný produkt jako cesta pro e-shopy s vlastní výrobou

Minimal viable product. Nejste-li zdatnými angličtináři a zatím jste se s tímhle slovním spojením nesetkali, nezoufejte. Skrývá se za ním jednoduchá prodejní myšlenka, která může být skvělým odrazovým můstkem pro vaše podnikání. A i když se většinou spojuje se startupy, pojďme se podívat, jak může minimální životaschopný produkt pomoct e-shopům s vlastní výrobou.

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt

Zákaznická podpora je bezesporu velmi důležitá. Pokud se u vás zákazník bude cítit dobře, rád nakoupí víckrát. A pokud ho něčím mile překvapíte, možná bude dokonce váš e-shop sám od sebe doporučovat. Ale pokud u vás zažije nepříjemný moment, taky si to nejspíš nenechá jenom pro sebe. Záporná pověst vám může odradit velké množství zákazníků.

Přečíst celé

Jaký byl Reshoper 2019? Přinášíme postřehy z nejzajímavějších přednášek

Reshoper 2019 je minulostí. A pořadatel moc nepřeháněl, když tvrdil, že jde o největší českou akci pro e-shopy. Do pražských Letňan se na ni sjelo přes 3,5 tisíce návštěvníků. Na veletrhu se představila stovka vystavovatelů, konference zase přinesla devět nadupaných přednášek. Přinášíme vám postřehy z těch, které nám přišly nejzajímavější.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky