KategorieMarketing

Radim Hasalík: U velkých firem mi často chybí lidský přístup standard

„Zaměstnanec je víc chráněný zákony a má svůj pravidelný příjem jistý. Na druhou stranu má svůj strop, který nemůže překročit. Na volné noze můžete víc čarovat s cenou. Když jste vytížení, šroubujete ji nahoru,“ porovnává své zkušenosti zaměstnance a volnonožce známý markeťák Radim Hasalík. V online marketingu se pohybuje už 20 let, spolupracoval s víc než 200 klienty. Navíc se mu povedlo vybudovat největší českou podnikatelskou skupinu na Facebooku. 

Přečíst celé

Shoptet a Zboží.cz představují projekt Česká-ecommerce.cz standard

Projekt v reálném čase monitoruje počet online obchodů, obrat, nejprodávanější zboží  a další specifika. Jeho cílem je dát dohromady co nejpřesnější obrázek české e-commerce. Společnými silami se o to pokouší největší poskytovatel e-shopových řešení v Česku Shoptet a Zboží.cz, zbožový srovnávač poloviny e-shopů. Ke spolupráci vyzývají i další subjekty. „Budeme rádi za další podklady, které naše údaje ještě zpřesní,“ říká CEO Shoptetu Miroslav Uďan.

Přečíst celé

Collars: Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně standard

„Dřív jsme měli poštovné zdarma. A taky jsme chtěli, aby měli zákazníci objednávky co nejdřív, takže jsme jim posílali zboží ještě než nám zaplatili. Ale vymstilo se nám to. Teď už nejsme ani na Heurece. Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně,“ říkají Blanka a Jirka, kteří už 4 roky prodávají psí obojky s motýlky pod značkou Collars.

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!