KategorieMarketing

6 častých chyb, o jejichž existenci možná ani nevíte standard

Práce se slovy je pro životaschopnost e-shopů jedna z klíčových věcí. Pomocí nich můžeme popsat produkt natolik, že by mu pak zákazník nedokáže odolat. Uklidňujeme jimi lidi, kteří si stěžují na všechny strany. Snažíme se, aby naše texty, ať už za účelem prodeje, nebo vysvětlování, působily tak profesionálně, jak to jen jde. A při tom všem šperkování zapomínáme na gramatiku. Přitom několik chyb nám vysoce profesionální text může srazit o několik úrovní níž.

Přečíst celé

12 tipů na nepřevzaté zboží standard

Problém nevyzvednutých objednávek trápí téměř každého provozovatele e-shopu. Náklady za poštovné a balné zůstává většinou na vás. Nemluvě o čase, který strávíte nad administrací. A také fakt, že je zboží nějakou dobu nedostupné pro zákazníky, kteří by o něj opravdu měli zájem. Jak předcházet vratkám a jak je následně řešit?

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem standard

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO v České republice.

Přečíst celé

Jak ovlivní nové nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) e-shopy? standard

Říká vám něco zkratka GDPR? Ne? Tak to už je opravdu na čase, abychom vás o ní začali informovat. Jedná se totiž o nové evropské nařízení, které zpřísňuje pravidla pro ochranu osobních dat. Mluví se o ní jako o největší změně v tomto ohledu za posledních 20 let. A za její porušení či nezavedení hrozí pokuta až 20.000.000 eur. Shoptet vám přináší první ze série blogů, díky kterým budete se svým e-shopem na novou legislativu řádně a včas připravení.

Přečíst celé

Jak od zákazníků získat zpětnou vazbu? standard

Zjistili jsme, že hlavní obavy e-shopů jsou nedodat zboží, poslat špatný nebo vadný výrobek či nesplnit slib. Podle odborníků se ale jedna objednávka neváže na celkovou loajalitu e-shopu. Nejvážnější chybou totiž zůstává špatná komunikace se zákazníky. A s komunikací úzce souvisí sebereflexe zpětné vazby. Přečtěte si naše tipy na to, jak získat od zákazníků zpětnou vazbu a k čemu vůbec jsou.

Přečíst celé

,,Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,” radí Eliška Vyhnánková e-shopařům standard

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka na internetu a milovnice sci-fi.

Přečíst celé

Napište newslettery, které neskončí v koši standard

Tak jsme po Vánocích provětrali statistiky a zjistili nemilou zprávu. Z 10 000 e-shopů, které běží na Shoptet platformě, jen necelých 10 % používá e-mailing. Kdepak asi nastala chyba? Nevíte, co rozesílat? Nejste přesvědčení o byznys potenciálu newsletterů? Nebo netušíte, jak to dělat správně? Zjistěte v tomto článku, jak napsat newsletter, který lidé definitivně rozkliknou.

Přečíst celé

Založme spolu PPC kampaň standard

Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde jsou ty klobouky? Najdete kategorii „oblečení“. Pak „doplňky“. Ještě „klobouky“. Tak a ještě „dámské klobouky“. Uf! Nešlo by to zjednodušit?

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!