KategorieMarketing

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

Nový dynamický retargeting Sklik vám přinese víc objednávek standard

Určitě to znáte. Na váš e-shop přijde návštěvník, vybírá a prohlíží produkty, zkoumá detaily a nakonec… Ne! Vážně? On odešel! Pro tyhle případy je tu dynamický retargeting, který ztracenému návštěvníkovi připomene prohlédnuté produkty třeba v době čekání na výplatní pásku. Spousta e-shopů si tuhle inzerci pochvaluje a teď mají možnost chválit ještě víc. Sklik totiž vylepšil funkce dynamického retargetingu a nově umožňuje cílit na návštěvníky kategorií. Jde tak oslovit ty, kteří si zboží prohlíželi jen v kategoriích, a ukázat jim nejprodávanější produkty té oné kategorie. Programátoři v Shoptetu už nám nový Sklik kód nadělili!

Přečíst celé

Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony standard

Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je tvorba person zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi. Pojďme si rozebrat, proč byste je neměli zanedbat, a hlavně jak je efektivně vytvořit.

Přečíst celé

6 častých chyb, o jejichž existenci možná ani nevíte standard

Práce se slovy je pro životaschopnost e-shopů jedna z klíčových věcí. Pomocí nich můžeme popsat produkt natolik, že by mu pak zákazník nedokáže odolat. Uklidňujeme jimi lidi, kteří si stěžují na všechny strany. Snažíme se, aby naše texty, ať už za účelem prodeje, nebo vysvětlování, působily tak profesionálně, jak to jen jde. A při tom všem šperkování zapomínáme na gramatiku. Přitom několik chyb nám vysoce profesionální text může srazit o několik úrovní níž.

Přečíst celé

12 tipů na nepřevzaté zboží standard

Problém nevyzvednutých objednávek trápí téměř každého provozovatele e-shopu. Náklady za poštovné a balné zůstává většinou na vás. Nemluvě o čase, který strávíte nad administrací. A také fakt, že je zboží nějakou dobu nedostupné pro zákazníky, kteří by o něj opravdu měli zájem. Jak předcházet vratkám a jak je následně řešit?

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!