Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Jak využít Black Friday pro růst vlastního e-shopu

Ukážeme vám nástroje, které zajistí, aby váš letošní Black Friday skončil v černých a ne v červených číslech. Představíme letošní novinku na Shoptetu – slevy typu 1+1 zdarma, 2+1 zdarma – a na konec doporučíme i další funkce, které v černý pátek využijete, i pokud slevy nejsou vaším hlavním tahákem.

Přečíst celé

Vybíráte šablonu pro e-shop? Inspirujte se

Šablona udává strukturu a základní design e-shopu. Jak ale poznat, která padne jako ulitá právě vašemu internetovému obchodu? Podívejte se na galerii shoptetích šablon, jejich vlastnosti a na příklady z reálných e-shopů. Přidáváme i tipy z praxe našich partnerů, kteří pomáhají klientům design ladit podle jejich přání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Zvýšit konverzní poměr e-mailů o 136 %? Takhle se to podařilo v Unuo.cz

Posíláte newslettery, ale vaše metriky jsou nízké a obrat neroste, jak byste si přáli? Je možné, že vám uniká tzv. angažovanost zákazníků a kvůli tomu není váš e-mailing tak efektivní, jak by mohl být.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

O čem psát na blog v předvánočních článcích

Přemýšlíte, jak se co nejlépe připravit na Vánoce a jak přilákat co nejvíce zákazníků, kteří vánoční dárky letos nakoupí právě u vás? Pomozte si blogem. Máme pro vás pár užitečných tipů, jak na lákavý vánoční content. 🎄 Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
brand voice

Co je brand voice a proč je pro e-shop důležitý?

Budování značky je zdlouhavý, ale zároveň velmi důležitý proces, jak dosáhnout dlouhodobě úspěchu v online podnikání. Nedílnou součástí budování značky je tzv. brand voice. Co to je a proč má e-shopy zajímat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Co přináší Rozšířené konverze v Google Ads?

Efektivita je heslem úspěšného podnikání. V rámci efektivity vašich reklam na Google teď můžete udělat mnohem více díky funkci Rozšířené konverze. V čem vám konkrétně pomůže a jak ji začít používat? S naším přehledem to zvládnete levou zadní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

8 tipů, jak psát e-maily zákazníkům a jak zvýšit čtenost

Šikovní obchodníci a marketéři považují e-mail za nezbytnost pro byznys, ale i za základní prvek svých marketingových a prodejních kanálů. Pojďme se podívat, jak na to, aby vaše e-maily příjemci rovnou nepřesouvali do koše. Naučte se dělat e-mailing chytře a jeho pomocí více prodávat!  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
Michal Krutiš

Když klesá výkon e-shopu. Co s tím?

Dostali jste se do svízelné situace – váš e-shop má meziročně nižší prodeje nebo nerostete tak, jak jste plánovali? Zkrátka žádná velká sláva? Je třeba začít o marketingové strategii uvažovat trochu jinak. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky