Příběhy

Nadšení, vytrvalost a chuť se učit. To jsou věci, které spojují naše úspěšné e-shopaře. Spousta z nich začínala s minimem zkušeností. Museli se poprat s hromadou problémů, ale nevzdali to a dnes žijí svůj e-shopový sen. Tady jsou jejich příběhy, nechte se inspirovat.

Remoska

Remoska® chce být love brand. Vyrábí se v Česku, je úsporná a z kuchyně babiček míří k mladým

Remosku zná každý Čech a Slovák. Tuhle legendární pečicí mísu, kterou jste vídali u babičky, dostal darem i britský princ Charles. Se CEO Petrem Vaněčkem jsme si povídali o tom, jak značka oslovuje mladší generace, o nejmodernějším výrobním závodě v Kopřivnici i o plánech dodávat nádobí firmám, které trápí zpožděné dodávky z východu.

Přečíst celé

„Dali bychom si točené české pivo,“ sní Lucka a Aleš. Co pro ně dnes znamená domov?

„Nad otázkami lidí o cestování jsme trávili opravdu hodně času, protože na všechny odpovídáme. Tak nás napadlo, že to zkusíme sepsat. A vznikly průvodce s praktickými tipy,“ vysvětluje Lucka ze Sellitandlive. Na e-shopu této sympatické dvojice dnes najdete také merchandise, třeba plátěné tašky. Jaké jsou jejich další plány?

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky