Příběhy

Nadšení, vytrvalost a chuť se učit. To jsou věci, které spojují naše úspěšné e-shopaře. Spousta z nich začínala s minimem zkušeností. Museli se poprat s hromadou problémů, ale nevzdali to a dnes žijí svůj e-shopový sen. Tady jsou jejich příběhy, nechte se inspirovat.

Odmítli zahodit roky zkušeností v práci s klienty a začali šít obleky na míru pod vlastní značkou O’black

Manželé Milan a Liliana Vuovi měli před pár lety na výběr. Buď změnit zaměření, které je bavilo, a zůstat v jedné z tehdy největších českých firem v oboru, nebo to zkusit sice na vlastní pěst, ale tak, jak se jim osvědčilo. A tak vznikla značka O’black, dnes sebevědomá firma s vlastním showroomem a úspěšným e-shopem.

Číst všechny

Čokoládovna Troubelice: Marketing musí předávat kus z nás, proto si všechno rádi děláme sami

„Marketing je jeden z nejdůležitějších faktorů pro úspěšné podnikání. Jsme malá rodinná firma a nedokážeme si představit, že by nám sociální sítě spravoval nějaký externista. Marketing musí předávat kus z nás, jedinečnost našich výrobků a filozofii naší firmy,” říká zakladatel a hlava Čokoládovny Troubelice František Bačík.

Číst všechny

Nikdo jim nevěřil, ale oni to dokázali. Vyrobili stroje, opravili starý statek a dělají v něm prvotřídní čokoládu

Od prvních pokusů rodiny Bačíkových vyrobit čokoládu uběhlo už deset let. Začínali doma v kuchyni bez jakýchkoliv receptur metodou pokus omyl. Až o tři roky později se na trh dostala jejich první tabulka čokolády. Dnes jich prodávají desítky tisíc, pořád ale zůstávají tou malou rodinnou čokoládovnou.

Číst všechny

Navigace pro příspěvky