Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě
Flash akce nejsou věc, na které postavíte celý byznys, nárazově ale dokážou udělat divy. Stačí se držet pár základních pravidel a vytěžíte z nich maximum.
Přes sociální sítě můžete šířit povědomí o svém e-shopu a získávat nové příznivce a zákazníky. Máme pro vás tipy, jak Facebook, Instagram, YouTube a další sítě využívat v online marketingu.
Flash akce nejsou věc, na které postavíte celý byznys, nárazově ale dokážou udělat divy. Stačí se držet pár základních pravidel a vytěžíte z nich maximum.
E-shop, který nemá sociální sítě? To by dnes už nemohlo fungovat. Některé e-shopy stojí z pohledu tržeb na reklamách na sociálních sítích více, jiné méně. Kromě toho ale na sítích musíte tvořit i nějaký ten pravidelný obsah. Líbí se to algoritmům, ale především lidem – vašim zákazníkům, mezi kterými tak relativně levně šíříte svůj brand. A na Facebooku, Instagramu, TikToku a bůhví kde ještě platí víc než jindy, že brand je to, co si o vás lidé myslí a říkají.
Pokud markeťák tvrdí, že v posledních měsících alespoň jednou nevyužil AI pro svou práci, nestoudně lže. Umělá inteligence se stala součástí on-line marketingu a její pomoc dokáže být obrovská. Pojďme si ukázat, jaké zdařilé i nepovedené výstupy může dodat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]
Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, Twitter, LinkedIn, TikTok, BeReal a další: je obtížné se v nich orientovat. Na které sociální síti se dá dnes uspět organicky, tedy bez propagace? Pojďme se podívat, jaké možnosti e-shopům nabízí TikTok. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]
Poradila jsem se s kolegy v oboru a sepsala 10 opakujících se chyb v reklamách na Facebooku a Instagramu. Možná připravují o peníze i vás. Přidala jsem návody, jak na ně vyzrát. Až článek dočtete, už nikdy nepojedete UTMkový freestyle, nespustíte stejné reklamy na nové i budoucí zákazníky a nebudete reklamu škrtit rozpočtem 50 Kč/den. Založte […]
V reklamě na Facebooku nehledejte žádné složitosti. Naopak velká snaha mít vše do detailu promyšlené a segmentované může být dnes spíše kontraproduktivní. Pojďte si se mnou na několika praktických příkladech od klientů projít, jaké kampaně by žádnému e-shopu neměly v účtu chybět.
Jak postupovat, když chcete inzerovat na TikToku? Ukážeme si, jak začít, jaké kreativy použít pro vaše kampaně nebo jak si nastavit budget. A řeč přijde i na TikTok pixel.
Kdybychom dali v týmu všechny ruce dohromady, pořád by se počet prstů nevyrovnal množství hacknutých účtů, o kterých jsme tento rok slyšeli. Ukážeme si, jak si účet na Facebooku zabezpečit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami
Stále větší roli v online marketingu hrají data a Facebook reklama není výjimkou. Facebook Conversions API vám umožní nasbírat maximální množství dat a tím může zlepšit výkon vašich reklam. Jak CAPI funguje, jak se liší od Facebook pixelu a jak ji v Shoptetu nastavíte? Vše zjistíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]
Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]