Jak podnikat? Kdy je lepší OSVČ a kdy založit s.r.o.?
Mám podnikat na IČO, nebo založit s.r.o.? Tuto otázku si klade snad každý začínající podnikatel. Jak se rozhodnout a k čemu přihlédnout? Pojďte se na to podívat očima právníka.
Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.
Mám podnikat na IČO, nebo založit s.r.o.? Tuto otázku si klade snad každý začínající podnikatel. Jak se rozhodnout a k čemu přihlédnout? Pojďte se na to podívat očima právníka.
Chtěli byste prodávat více, ale už si nemůžete dovolit zvyšovat rozpočet na reklamu? Je možné, že zlato se skrývá ve vaší aktuální návštěvnosti. Stačí jen malinko zlepšit způsob, jakým pracujete s návštěvníky e-shopu.
Spustili jste svůj první e-shop, kampaně běží, ale objednávky nepřicházejí? Pojďme se podívat na nejčastější chyby a také na tipy, jak se s nimi vypořádat.
Léto je sice v plném proudu, ale správný e-shopař už by měl myslet na Vánoce. Příprava na nejvýdělečnější období roku musí začít včas a letní měsíce jsou tou pravou chvílí, kdy vše odstartovat. Jak připravit sociální sítě pro e-shop na Vánoce?
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Dostaňte produkty, kategorie a články na první příčky ve výsledcích vyhledávání pomocí doplňku Základní SEO, který dokáže automatizovaně vyplnit Titly a Meta Descriptiony po celém e-shopu. Ušetřete stovky hodin práce SEO specialisty, zásadně ovlivněte pozice ve vyhledávačích jako je Google, Seznam, Bing a snižte závislost na PPC reklamě.
Jak vypadá spolupráce s grafikem? Co je třeba, když chcete odladit šablonu e-shopu nebo plánujete redesign?
Nejeden e-shop s omezeným rozpočtem řeší otázku, do které formy propagace webu vynaložit víc prostředků z marketingového rozpočtu. Jak být co nejefektivnější? A je pro vás vhodnější SEO nebo PPC?
Akvizice neboli získávání nového zákazníka je pro e-shop nejdražší způsob zvyšování příjmů s nejasnými zisky. Mnohem důležitější pro dlouhodobější úspěch a zisky je udržení stávajících zákazníků a zajištění jejich maximální spokojenosti.
V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena“, mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. V tomto článku se dozvíte, jak identifikovat, monitorovat a efektivně řešit stránky 404, a to vše s cílem zlepšit uživatelský zážitek a udržet vaše SEO v kondici.