Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

SEO ještě neumřelo! Aneb SEO Restart 2019

SEO ještě neumřelo! Aneb co nám ukázal SEO Restart 2019

SEO není mrtvé! Sedmý ročník SEO restartu budiž důkazem. Konference ukázala, že v oboru je pořád co řešit, komunikovat, vylepšovat, automatizovat a analyzovat. Dočkali jsme se také dvou „poprvé“ – přednášky zahraničních hostů v angličtině i šokující absenci Pavla Ungra mezi přednášejícími. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Bonus od Srovnáme.cz pro klienty Shoptetu

Po delším odstupu jsme pro vás opět připravili akci se třetím největším cenovým srovnávačem cen v ČR Srovnáme.cz, která podpoří prodeje a rozšíří o kanál, který přivede nové zákazníky. Pro klienty Shoptetu jsme domluvili možnost výhodné registrace. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Linkbuilding v roce 2018: Jděte zákazníkovi naproti a myslete jako on

Proč dělat linkbuilding? Má v dnešní době smysl? Určitě ano. A to hned z několika důvodů. Linkbuilding není jen o budování zpětných odkazů, je to příležitost, jak dlouhodobě zvyšovat povědomí o značce a jak si přivádět návštěvníky z organického vyhledávání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

On-page SEO – nastavte si automatickou kontrolu důležitých faktorů

Jednou z nočních můr provozovatele e-shopu je to, že ze dne na den přijde o návštěvnost z vyhledávačů. Jak k tomu může dojít? Příčinou může být nějaká forma penalizace, problémy webhostingu nebo jen chyba programátora, který zakáže přístup robotům vyhledávačů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

13 kroků k úspěšnému vánočnímu e-shopu

Podle srovnávače cen Heureka Češi loni na internetu utratili rekordních 81 miliard korun. Během listopadu a prosince zákazníci v e-shopech nechali za zboží a služby 19,5 miliardy korun. A to už je důvod, proč se na letošní Vánoce pořádně připravit! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1.

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky