Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít?

Přečíst celé

Linkbuilding v roce 2018: Jděte zákazníkovi naproti a myslete jako on

Proč dělat linkbuilding? Má v dnešní době smysl? Určitě ano. A to hned z několika důvodů. Linkbuilding není jen o budování zpětných odkazů, je to příležitost, jak dlouhodobě zvyšovat povědomí o značce a jak si přivádět návštěvníky z organického vyhledávání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO.

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1.

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Slovník pojmů na vašem e-shopu

Udržet pozornost zákazníka a získat jeho objednávku není pouze záležitost designu e-shopu, ale také srozumitelnosti vašich textů. Pokud se zákazníci budou cítit, že vašim textům nerozumí a procházení e-shopu pro ně působí další obtíže, jako například vyhledávání výrazů mimo e-shop, prohráli jste. Ale nebojte se, jsme tu od toho, abychom vám poradili. Jak tedy zařídit, aby […]

Přečíst celé

30 copy triků pro e-shopy

Máte e-shop, ale nevydělává tolik, kolik byste si přáli? Anebo se na první e-shop teprve chystáte? Ať už začínáte, nebo se chcete zlepšit ve svém podnikání, základní tipy pro psaní na web vám stoprocentně bodne. Přečtěte si následujících 30 copy triků pro váš eshop. Zabere vám to jen 5 minut. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky