Příběhy

Nadšení, vytrvalost a chuť se učit. To jsou věci, které spojují naše úspěšné e-shopaře. Spousta z nich začínala s minimem zkušeností. Museli se poprat s hromadou problémů, ale nevzdali to a dnes žijí svůj e-shopový sen. Tady jsou jejich příběhy, nechte se inspirovat.

Mňága a Žďorp se během koronakrize nenudila. Na své online turné prodala přes e-shop lístky za 1,1 milionu

Zatímco většina kapel si během covidové pandemie udělala nedobrovolnou dovolenou, Mňága a Žďorp vzala situaci jako šanci vyzkoušet a zažít něco nového. Místo zrušených koncertů odjela dvě online turné. Vystoupení na střeše hotelu Apollo sledovalo 130 000 lidí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

„Musí to být i trochu p*del,“ říká ke svému e-shopu Mňága a Žďorp. Prodává šampon, čokoládu i pastelky

Na jejich hitech jako Hodinový hotel, Ne, teď ne nebo Nejlíp jim bylo vyrostla nejedna generace. Ale i po 35 letech na scéně umí Mňága a Žďorp překvapit. Ať už si zajede natočit album do Číny nebo fanoušky při koronakrizi rozptýlí koncertem z brněnského mrakodrapu. Jedním velkým překvapením je i její e-shop. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

REDFIR: Našli díru na trhu a představili české kožené opasky bez dírek

„S ohledem na to, v jaké fyzické kondici se člověk právě nachází, je u klasického opasku potřeba najít správnou dírku, aby bylo nošení pohodlné, což není vždy jednoduché. Třeba po Vánocích,“ směje se Michal, zakladatel značky. Vystihuje tím ale jen jednu z výhod pásků REDFIR s výrobou v Česku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Shoptetím e-shopem číslo 30 000 je BeaverCraft! Získali od nás 30 000 hodin provozu zdarma

Nedávno jsme oslavili důležitý milník a to vznik e-shopu s pořadovým číslem 30 000! Vytvořili ho nadšení fanouškové dřeva, přírody a řezbářství. Na Shoptetu nejsou žádní nováčkové – už u nás s dalšími svými projekty frčí pěkných pár let. Vyzpovídali jsme je ohledně toho nejnovějšího, našeho jubilejního! :)⁠ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

„Naši zákazníci jsou doslova jako v bavlnce,“ říká Eliška Dobiášová z Breberek

V látkových plenkách pro děti a vložkách pro ženy je mnohem větší pohodlí než v těch jednorázových, nehledě na jejich pozitivní účinky na zdraví. O nich, ale i o e-shopu a podnikání jsme si povídali se zakladatelkou firmy rodinné Breberky. Jaké je pro Elišku stát v jejím čele? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Breberky: Z nadšení do látkových plenek vzniklo úspěšné podnikání

Příběh e-shopu Elišky Dobiášové začal nepříjemnou nemocí a následným řetězcem událostí, které nakonec vyústily do vybudování vlastního byznysu v oboru látkových plenek a hygienických potřeb pro ženy. Breberky dnes patří mezi největší výrobce tohoto sortimentu v Česku a inspirují další maminky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Master Vietnam: Naše káva voní po čokoládě a kakau. Její koupí podpoříte malé pěstitele i vznik české školy ve Vietnamu

V pokračování našeho rozhovoru s Nguyenem a Lucií z Master Vietnam se dozvíte například to, jak se vietnamská káva pije, jak se připravuje císařský lotosový čaj nebo jak se naučit vařit to nejlepší pho. Nechybí ani zajímavosti ze zakládání jejich e-shopu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Master Vietnam: V chudé části severního Vietnamu chceme postavit českou školu

Značka Master Vietnam vznikla, aby finančně podpořila projekty Česko-vietnamského vzdělávacího institutu. S jejími zakladateli Nguyenem Tungem a Lucií Pštrosovou jsme si povídali například o vztahu české a vietnamské komunity nebo o záměru otevřít školu v odlehlé oblasti Vietnamu. Proč právě českou? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Erik Semaňák: Nejlepší zpětná vazba je pro nás důvěra našich zákazníků

„Nejdůležitější pro nás vždy je, aby lidé víc než nás znali hlavně naše produkty,“ říká skromně Erik Semaňák, obchodní ředitel firmy Karloff, jejíž vlajková loď TATRATEA sbírá mezinárodní ocenění a jejich nápoje si fanouškové s sebou berou na cesty po celém světě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky