Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Čokoládovna Troubelice: Marketing musí předávat kus z nás, proto si všechno rádi děláme sami

„Marketing je jeden z nejdůležitějších faktorů pro úspěšné podnikání. Jsme malá rodinná firma a nedokážeme si představit, že by nám sociální sítě spravoval nějaký externista. Marketing musí předávat kus z nás, jedinečnost našich výrobků a filozofii naší firmy,” říká zakladatel a hlava Čokoládovny Troubelice František Bačík. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Nikdo jim nevěřil, ale oni to dokázali. Vyrobili stroje, opravili starý statek a dělají v něm prvotřídní čokoládu

Od prvních pokusů rodiny Bačíkových vyrobit čokoládu uběhlo už deset let. Začínali doma v kuchyni bez jakýchkoliv receptur metodou pokus omyl. Až o tři roky později se na trh dostala jejich první tabulka čokolády. Dnes jich prodávají desítky tisíc, pořád ale zůstávají tou malou rodinnou čokoládovnou. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Head of Product, Tomáš Mitana, o svém pohledu na Shoptet produkt

Tomáš Mitana, shopteťácký Head of Product, si s námi povídal o Shoptetu, svém týmu i novinkách, které s ním teď připravuje. Jak se mu zde vlastně líbí a co ho po nástupu sem nejvíc překvapilo? Přečtěte si náš rozhovor. :) Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Gardners: Sociální sítě vidíme spíš jako místo pro budování brandu než jako prodejní kanál

„V našich začátcích jsme sociálním sítím nepřikládali až tak velkou váhu. Vždycky jsme si zakládali hlavně na dobře odvedené práci a na tom, aby bylo co ukazovat a o čem se bavit. I proto možná nemáme tolik followerů a lajků jako ostatní profily, ale nějakou dobu už do toho šlapeme,“ říkají zakladatelé firmy Gardners Martina […]

Přečíst celé

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Už je to 11 let, co Aleš Koudelka a Martina Malinová založili firmu Gardners. Začínali realizacemi zahrad, později své podnikání rozšířili i o e-shop a kamennou prodejnu. Do Česka vozí nové trendy, hlavní sílu vidí ve svém týmu a do práce se chodí bavit. Díky čemu se jim povedlo uspět ve velké konkurenci? Založte si […]

Přečíst celé

Z autokosmetiky a autochemie přesedlali na výrobu dezinfekce: od minulého týdne zavážejí i domovy pro seniory

Kdyby někdo před měsícem DF Partner řekl, že začnou vyrábět dezinfekci a ještě k tomu půjde na jejich e-shopu anticovidshop.cz na dračku, asi by si poklepali na čelo. DF Partner vyrábí věci pro motoristy – od žárovek přes oleje až po voňavky. Z benzínek znáte jejich vlastní značku SHERON, jsou ale distributorem i dalších exkluzivních […]

Přečíst celé

Bellazu: S reklamou na sociálních sítích se musí umět zacházet. Máme období, kdy kampaně vypínáme

V září to budou tři roky, kdy Zuzana Řízek spustila na Shoptetu svůj e-shop s plus size módou Bellazu. „Ze začátku jsem ho brala jako koníček, ale zároveň jsem chtěla, aby mě jednou živil,“ říká.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

V Bellazu vsází na individuální přístup. Stojí je to sice spoustu peněz, ale na Heurece mají 100 % a minimální vratkovost

Zuzana Řízek si jednoho dne řekla, že už nikdy nechce dělat, co ji nebaví. A tak před třemi lety na Shoptetu rozjela e-shop Bellazu s plus size módou a jde si za svým snem. „Zatímco první měsíce byly spíš o přeprodeji, teď už máme hlavně vlastní věci. Ty tvoří zhruba 90 % sortimentu a nejvíc […]

Přečíst celé

Wuders: Aby firma rostla, museli zrušit zakázkovou výrobu. Jejich stolek najdete i v chrámu sv. Víta

Když jsme s bratry Herkovými dělali rozhovor před rokem a půl, měli spoustu plánů a jejich značka Wuders s industriálním nábytkem se slušně rozjížděla. Dnes je našlápnutá ještě víc. Ale aby se tak stalo, musela sympatická trojka z Hodonína zariskovat a překopat svůj byznys plán. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

S Ondřejem Brablcem o IT zákulisí Shoptetu

Místo e-shopařů jsme tentokrát zpovídali našeho Ondřeje Brablce. Ten šéfuje celému shopteťáckému oddělení Operation starající se o rychlost a stabilitu Shoptetu. A tak není nikdo povolanější, kdo by věděl první poslední o tom, jak všechno vlastně vzniká. Co Ondřej v rozhovoru prozradil? Třeba to, s jakými problémy se potýkají a co se právě chystá. Založte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky