Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

4 Kavky: Nastavit správnou cenu se ukázalo jako klíčové, může vaše podnikání nakopnout i potopit

Alice Kavková na mateřské omylem natočila virální video, které posbíralo 2,5 milionu views. Byl to zlomový okamžik, díky kterému se rozhodla zkusit štěstí v podnikání. Založila rodinnou firmu 4 Kavky a vydává retrohry. „Konečně se v práci cítím šťastná a nikdo mě nebuzeruje. Jen já sama sebe,“ říká. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Na mateřské natočila virální video, které posbíralo 2,5 milionu views. Teď vydává retrohry pod rodinnou značkou 4 Kavky

„Virální video byl aha moment, který by kdekdo přehlédl, ale já tu šanci chytla za pačesy a vznikla Pruženka, skákací guma s návodem v malé kartonové krabičce,“ říká k rozjezdu svého podnikání Alice Kavková. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Svět plodů: E-shop nám pomohla nastartovat komunikace se zákazníkem. Volali jsme všem, co si u nás objednali

„Obvoláváním zákazníků děláte z online byznysu zase trochu offline byznys. Akorát v něm nejsou oči, ale jenom sluch. Lidi nemusejí chodit na prodejnu, ale stejně si pak popovídají s milým prodavačem,“ říká Otakar Janík, zakladatel Světa plodů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Svět plodů založil s kamarádem na vejšce. Dnes mají tři prodejny, 85 % tržeb ale přináší e-shop

Svět plodů zdaleka nebyl jejich první projekt. Nejdřív prodávali cvrčky na solární pohon, čínské hračky, létající ryby a pak si otevřeli kamennou prodejnu se zdravou výživou. Té se sice nijak moc nedařilo, ale ukázala jim, že prodej oříšků a dalších plodů by mohl být tou správnou cestou. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Eva Nemčková: Nabila jsem si držku už na začátku, když jsem nečekala na platby a posílala zboží hned

Už je to rok a půl, co Eva Nemčková spustila e-shop Needo. Od začátku si zakládá na tom, že její zákazníci dostávají zboží co nejrychleji. Ideálně druhý den. Proto dřív zboží posílala hned. „Říkala jsem si, že maminka, která je ve stejné situaci jako já, by si nikdy nedovolila nezaplatit. Ale stalo se. Takže dneska […]

Přečíst celé

Starší dcera ji inspirovala k založení e-shopu s doplňky pro postižené. S mladší, vítězkou MasterChef, prodává kuchařku

Dvě dcery, dva e-shopy. K založení značky Needo Evu Nemčkovou motivovala její dcera Paulína, která se narodila s diagnózou dětská mozková obrna. Paní Evu mrzelo, že pro ni nemůže sehnat žádné hezké doplňky, tak se to rozhodla vzít do svých rukou a zalepit díru na trhu. Druhý e-shop Made by Kristína pomáhala rozjet své mladší […]

Přečíst celé

Kateřina Vacková: Nadace Loono zachránila život 45 lidem. Už od toho prvního se neptám, proč rakovina potkala zrovna mě

„Už od prvního člověka, který nám napsal, že si díky nám objevil rakovinu včas, mi to automaticky přeplo. A řekla jsem si, že to, co se mi stalo, se prostě stát mělo. Já jsem přežila a díky mé zkušenosti přežil i někdo jiný,” říká zakladatelka nadace Loono Kateřina Vacková. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Kateřina Vacková: Naše kampaň #prsakoule zasáhla milion lidí. Mile nás překvapilo, jak pozitivně ji společnost přijala

Kateřina Vacková se ve 22 letech dozvěděla, že trpí rakovinou vaječníků. K lékařům ale naštěstí přišla včas. Její nemoc byla impulsem k tomu, aby založila neziskovou organizaci Loono. Ta učí lidi dbát na své zdraví a nezapomínat na prevenci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Kristína z MasterChefa: Kuchařka #UPGRADE je rodinná záležitost, radujeme se z každé objednávky

Na Instagramu, kde ji sleduje přes 100 tisíc lidí, má jednoduchý popis: Plním si své sny. A dělá to dokonale. Čerstvě osmnáctiletá Kristína Nemčková se stala nejmladší vítězkou českého MasterChefa, vydala kuchařku #UPGRADE a nedávno si ve Skandinávii splnila i další velký sen. Navštívila tu ty nejlepší podniky včetně kodaňské Nomy, která byla čtyřikrát vyhlášena […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky