Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Počítárna: Náš marketing stojí na myšlenkách 15. století

Počítárna je, jak již název napovídá, úspěšný e-shop zaměřující se na počítače, notebooky a mobily, který ročně vyřizuje mnoho tisíc objednávek. Mimo to je to také jeden z finalistů naší Shoptet soutěže o nejkreativnější e-shop. Naše porota na Počítárně ocenila hlavně velmi propracovaný design šablony Pop, dále popisky, kterým byla zcela zjevně věnována veliká pozornost, […]

Číst všechny

„Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,“ radí Eliška Vyhnánková e-shopařům

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka […]

Číst všechny

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Číst všechny

Rozhovor: S Danem Višňákem do zákulusí eshoprestartu

Přesně před rokem jsme vám psali o novém programu pro e-shopaře eshoprestart.cz. Ačkoliv jsme autora projektu Dana Višňáka znali jako jednoho z našich dřívějších klientů a měli jsme i možnost nakouknout do zákulisí jeho vznikajícího projektu e-shoprestart.cz, byl pro nás program vlastně velkou neznámou a otazníkem, kam se za ten rok posune dál.

Číst všechny

Rozhovor: Mladý podnikatel Jirka Rostecký

Začal budoval nejčtenější portál o online podnikání a marketingu, když si vrstevníci vybírali střední školu. Založil vlastní firmu, když ostatní nastupovali na vysokou. A když oni nyní teprve dodělávají školu, jeho jméno už bylo několikrát skloňováno v Hospodářských novinách či Reflexu. Řeč je o Jiřím Rosteckým, 23 letém podnikateli a zakladateli Mladého Podnikatele, který má […]

Číst všechny

Petr Holeček – splnil jsem si svůj životní cíl

„Být šťastný, o tom to celé je!“, říká Petr Holeček, jednatel společnosti Mand.cz. Jako malý kluk miloval Vladimíra Menšíka a toužil se po jeho vzoru postavit před filmovou kameru. To se mu splnilo již v dětství, kdy dostal malou roli, přesto tato zkušenost jeho hereckou dráhu neodstartovala. Své sny v průběhu času změnil, ty zásadní z […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky