Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Wohnout: Polovinu merchandise prodáváme na koncertech, polovinu v e-shopu

„Merchandise může být pro kapelu zajímavý byznys. Tři sestry ho povýšily na absolutní maximum a otevřely si i kamenný obchod,“ říká Matěj Homola z Wohnout. Ani jeho kapela ale v merchandise nezůstává pozadu. Jak na koncertech, tak v e-shopu Wohnout fanouškům nabízí obrandované náramky, čepice, kšiltovky, brýle, placky, náušnice, plátěné tašky i takové sezónní perličky jako […]

Přečíst celé

Wohnout: Na merchandise jsme ujížděli. Bestsellerem jsou trika a dámské kalhotky s nápisem Chci Wohnout

Specifický zpěv, hravé texty, originální klipy i sympatická vlastnost nebrat se vážně – to na české hudební scéně už 23 let reprezentují Wohnout. Bavili jsme se spolu jak o prodeji cédéček, tak i stoupající roli merchandise a wohnoutím e-shopu, který běží na Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

By Myyna: Velká motivace je pro mě to, že můžu konkurovat běžným papírnictvím

„Sociální sítě jsou pro mě stěžejní. Děsím se chvíle, kde přestanou fungovat. I proto bych strašně ráda otevřela kamenný obchod, abych měla něco pevného,“ říká Markéta Jinochová Alias Myyna, která si před 5 lety otevřela ilustrované papírnictví. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Práce kodérky ji nenaplňovala, tak se vrátila ke kreslení a otevřela ilustrované papírnictví

„Na podnikání je nejlepší, že dělám, co mě baví. Beru to jako neuvěřitelné štěstí. Od základů jsem si to vymyslela, dala dohromady, zprodukovala to a poslala do světa. A je pro mě úžasné vidět, že se to lidem líbí,“ říká výtvarnice Markéta Jinochová, která před pěti lety vytvořila značku By Myyna. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

DupeTo: Některé produkty ladíme rok, jiné nám zaberou i pět let

Zakladatelky značky DupeTo se považují za punkové matky. Potvrzuje to i fakt, že na mateřské s bandou šesti dětí na krku zvládly rozjet značku s funkčním dětským oblečením. Jaké marketingové praktiky se jim nelíbí, kde shánějí látky, jaký je jejich podnikatelský sen a proč je pro ně Instagram černá díra? Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Dvě matky s bandou šesti dětí založily značku DupeTo. Šijí dětské oblečení, které jim na trhu chybělo

Jsou na mateřské, každá má na krku tři děti, a přesto se rozhodly vrhnout do podnikání. V létě 2015 založily značku DupeTo a o rok později spustily e-shop. „Když nám přijde fotka prvních kroků dítěte v našich softshelkách, jsme z toho úplně naměkko,“ říkají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Girls Without Clothes: Reklamace je pro nás důležitá zpětná vazba

„Chceme, aby se lidé reklamací nebáli. Je to pro nás důležitá zpětná vazba. Nemůžeme se zlepšit, pokud nebudeme vědět, kde je chyba,“ říká zakladatel značky Girls Without Clothes Martin Feix. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Girls Without Clothes: Když do krámu přijde někdo, kdo se chová jako idiot, nic mu neprodám

„Když přijdu do firmy a vidím, že ti lidi jsou zároveň kamarádi, rodina, v ten moment je to pro mě lovebrand,“ říká fotograf Martin Feix. Jeden lovebrand už se mu povedlo vybudovat. Jde o značku oblečení Girls Without Clothes, která se do toho stejně jako její zakladatel nebojí jít po hlavě. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Re pello: Půlka úspěchu je marketing, půlka produkt

Jiří Marján snil už na vysoké, že sestrojí kolo přesně podle svých představ. Narození dcery ho ale motivovalo k tomu, aby navrhl první celoodpružené odrážedlo na světě. Teď jeho firma Re pello míří i do zahraničí, začíná prodávat v Polsku, Německu a na Slovensku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Re pello: Chtěl pro dceru nejlepší odrážedlo na světě. Tak vystřídal manželku na mateřské a sestrojil ho

O tom, že sestrojí kolo přesně podle svých představ snil už na vysoké. „Když jsme pak se ženou čekali dceru, napadlo mě, že bych měl začít s tím výrobně nejjednodušším a nejmenším, což je dětské odrážedlo. Takže jsem vymyslel celoodpružené odrážedlo, které na trhu neexistovalo,“ říká Jiří Marján. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky