Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Dvojčata ve dvaceti založila firmu s industriálním nábytkem. Dělají 12 hodin denně a jdou si za svým snem

Pohádky o třech bratrech nepíše jenom Zdeněk Svěrák. Jedna taková se právě rodí v Hodoníně. Je o jednovaječných dvojčatech Honzovi a Dominikovi, kteří tu před dvěma lety založili značku Wuders, pod kterou dnes už i spolu se svým o 2 roky starším bratrem Vaškem vyrábějí industriální nábytek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Díky hodnému synovi rozjela podnikání na mateřské, teď vyrábí 20 dortů denně

Lucie Kunčarová patří k ženám, které své podnikání rozjely na mateřské. Její syn Vojta byl totiž až překvapivě hodný. Pořád spal, takže řešila, co s volným časem a začala vyrábět originální dorty – ručníkové, plenkové, pro děti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

O Messenger marketingu s Michalem Fialou

Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Fit-day: Všechny vydělané peníze investujeme do inovací, výrobních technologií a marketingu

„V zahraničí je zvykem, že když chcete s někým domluvit spolupráci, musíte nasednout do letadla nebo do auta a přijet za ním. To, že projevíte úctu a přijedete za tím člověkem vyjednávat osobně, hraje velkou roli. Když píšete e-maily, nemá to efekt,“ říká Jakub Molnár z Fit-day. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Fit-day: Riskli to, koupili továrnu a teď dodávají zdravé snídaně do 20 zemí světa

Manželé Jitka a Jakub Molnárovi se před pár lety rozhodli změnit svůj životní styl. Na trhu jim ale chyběly zdravé proteinové snídaně, a tak si je začali vyrábět sami doma v kuchyni. Když viděli, že jim prospívají, rozhodli se jít s nimi do světa a začít podnikat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Influenceři na Instragramu

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Matcha Tea: Už během prvních 2 měsíců na Shoptetu jsme měli obrat přes 300 tisíc měsíčně

„E-shop na Shoptetu jsme startovali v červenci 2017 a už během prvních dvou měsíců jsme měli obrat přes 300 tisíc měsíčně. Teď v předvánočním období jsme atakovali 900 tisíc,“ říká Petr Patočka k rozjezdu e-shopu Matcha Tea. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Radim Hasalík: U velkých firem mi často chybí lidský přístup

„Zaměstnanec je víc chráněný zákony a má svůj pravidelný příjem jistý. Na druhou stranu má svůj strop, který nemůže překročit. Na volné noze můžete víc čarovat s cenou. Když jste vytížení, šroubujete ji nahoru,“ porovnává své zkušenosti zaměstnance a volnonožce známý markeťák Radim Hasalík.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky