Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Matcha Tea: Vymysleli moderní způsob podávání matchy, dnes jsou jedni z největších dovozců v Evropě

Zatímco ještě před pár lety byl čaj matcha výsadou Japonců a čajových znalců, teď se o něm mluví všude. Stal se z něj fenomén. Český a evropský boom mají na svědomí i Petr Patočka s jeho Matcha Tea. Jak se jim to povedlo? To se dozvíte v našem rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Zakladatel Včeliště: Dobrý obsah e-shopům pomáhá prodávat

„Kvalitní obsah je pro e-shopy dlouhodobou konkurenční výhodou. Díky němu si budují brand a navazují se zákazníky spojení dřív, než konkurence. E-shop, který jim poradil s výběrem a mají v něj větší důvěru, zvolí radši, než ten, který má o pár korun levnější produkt,“ říká Josef Řezníček. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Collars: Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně

„Dřív jsme měli poštovné zdarma. A taky jsme chtěli, aby měli zákazníci objednávky co nejdřív, takže jsme jim posílali zboží ještě než nám zaplatili. Ale vymstilo se nám to. Teď už nejsme ani na Heurece. Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně,“ říkají Blanka a Jirka, kteří už 4 roky prodávají […]

Přečíst celé

Collars: Ze zubní ordinace k šití obojků pro psy

Značka Collars by nevznikla nebýt dvou porodů. Zatímco Blanka byla doma na mateřské, její fena Abby porodila 12 štěňat a rozlišit je od sebe byl nadlidský výkon. Takže panička sedla k šicímu stroji, ušila každému obojek s motýlkem, a začalo ji to bavit víc, než čekala. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Nesnažte se být až moc kreativní a úpravy šablon testujte s uživateli

V 1. části rozhovoru nám Jan Kvasnička, přední český UX designer a CRO specialista, poradil, jak investovat do šablon nebo kdy je na čase přemýšlet nad individuálním řešením. V pokračování rozebereme využití šablon do větších detailů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Nugo: Úspěch v Česku nás nakopl, zkusíme štěstí v Americe a Německu

Značku Nugo založili před 3 lety sourozenci Karpíškovi. Oba mají doma čivavy, kterým se nelíbilo v taškách dostupných na trhu. A tak navrhli svoje. Když je zastavovali kolemjdoucí pejskaři a chtěli je taky, došlo jim, že by nebylo od věci, nabídnout tašky i jim. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Snažte se být na svůj úspěch připraveni

Úspěšní podnikatelé vědí, jak důležitou roli hraje UX designer a CRO specialista v jejich online byznysu. Jan Kvasnička nevyniká jenom tím, že zvládá obě tyhle role. Najímají si ho ti nejambicióznější podnikatelé a výsledky má opravdu úžasné. Občas se mu stane, že prodejní čísla  vystoupají tak prudce, že jeho klienti přestávají stíhat. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: PPC se může naučit každý

V 1. díle rozhovoru jsme s Petrou nakously, jak PPC pomáhají e-shopům vydělávat, a na co si mají dávat pozor začátečníci samouci. V další části se dozvíte, co dělat, když kampaně nefungují. Nebo proč sledovat úspěšnost kampaní pravidelně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky