Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Dvě matky s bandou šesti dětí založily značku DupeTo. Šijí dětské oblečení, které jim na trhu chybělo

Jsou na mateřské, každá má na krku tři děti, a přesto se rozhodly vrhnout do podnikání. V létě 2015 založily značku DupeTo a o rok později spustily e-shop. „Když nám přijde fotka prvních kroků dítěte v našich softshelkách, jsme z toho úplně naměkko,“ říkají.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu […]

Přečíst celé

Girls Without Clothes: Když do krámu přijde někdo, kdo se chová jako idiot, nic mu neprodám

„Když přijdu do firmy a vidím, že ti lidi jsou zároveň kamarádi, rodina, v ten moment je to pro mě lovebrand,“ říká fotograf Martin Feix. Jeden lovebrand už se mu povedlo vybudovat. Jde o značku oblečení Girls Without Clothes, která se do toho stejně jako její zakladatel nebojí jít po hlavě.Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Re pello: Půlka úspěchu je marketing, půlka produkt

Jiří Marján snil už na vysoké, že sestrojí kolo přesně podle svých představ. Narození dcery ho ale motivovalo k tomu, aby navrhl první celoodpružené odrážedlo na světě. Teď jeho firma Re pello míří i do zahraničí, začíná prodávat v Polsku, Německu a na Slovensku.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Re pello: Chtěl pro dceru nejlepší odrážedlo na světě. Tak vystřídal manželku na mateřské a sestrojil ho

O tom, že sestrojí kolo přesně podle svých představ snil už na vysoké. „Když jsme pak se ženou čekali dceru, napadlo mě, že bych měl začít s tím výrobně nejjednodušším a nejmenším, což je dětské odrážedlo. Takže jsem vymyslel celoodpružené odrážedlo, které na trhu neexistovalo,“ říká Jiří Marján.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte […]

Přečíst celé

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Dvojčata ve dvaceti založila firmu s industriálním nábytkem. Dělají 12 hodin denně a jdou si za svým snem

Pohádky o třech bratrech nepíše jenom Zdeněk Svěrák. Jedna taková se právě rodí v Hodoníně. Je o jednovaječných dvojčatech Honzovi a Dominikovi, kteří tu před dvěma lety založili značku Wuders, pod kterou dnes už i spolu se svým o 2 roky starším bratrem Vaškem vyrábějí industriální nábytek.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky