Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Už je to 11 let, co Aleš Koudelka a Martina Malinová založili firmu Gardners. Začínali realizacemi zahrad, později své podnikání rozšířili i o e-shop a kamennou prodejnu. Do Česka vozí nové trendy, hlavní sílu vidí ve svém týmu a do práce se chodí bavit. Díky čemu se jim povedlo uspět ve velké konkurenci?

Přečíst celé

Z autokosmetiky a autochemie přesedlali na výrobu dezinfekce: od minulého týdne zavážejí i domovy pro seniory

Kdyby někdo před měsícem DF Partner řekl, že začnou vyrábět dezinfekci a ještě k tomu půjde na jejich e-shopu anticovidshop.cz na dračku, asi by si poklepali na čelo. DF Partner vyrábí věci pro motoristy – od žárovek přes oleje až po voňavky. Z benzínek znáte jejich vlastní značku SHERON, jsou ale distributorem i dalších exkluzivních […]

Přečíst celé

V Bellazu vsází na individuální přístup. Stojí je to sice spoustu peněz, ale na Heurece mají 100 % a minimální vratkovost

Zuzana Řízek si jednoho dne řekla, že už nikdy nechce dělat, co ji nebaví. A tak před třemi lety na Shoptetu rozjela e-shop Bellazu s plus size módou a jde si za svým snem. „Zatímco první měsíce byly spíš o přeprodeji, teď už máme hlavně vlastní věci. Ty tvoří zhruba 90 % sortimentu a nejvíc […]

Přečíst celé

S Ondřejem Brablcem o IT zákulisí Shoptetu

Místo e-shopařů jsme tentokrát zpovídali našeho Ondřeje Brablce. Ten šéfuje celému shopteťáckému oddělení Operation starající se o rychlost a stabilitu Shoptetu. A tak není nikdo povolanější, kdo by věděl první poslední o tom, jak všechno vlastně vzniká. Co Ondřej v rozhovoru prozradil? Třeba to, s jakými problémy se potýkají a co se právě chystá.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky