Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

V Bellazu vsází na indiviuální přístup. Stojí je to sice spoustu peněz, ale na Heurece mají 100 % a minimální vratkovost

Zuzana Řízek si jednoho dne řekla, že už nikdy nechce dělat, co ji nebaví. A tak před třemi lety na Shoptetu rozjela e-shop Bellazu s plus size módou a jde si za svým snem. „Zatímco první měsíce byly spíš o přeprodeji, teď už máme hlavně vlastní věci. Ty tvoří zhruba 90 % sortimentu a nejvíc […]

Přečíst celé

S Ondřejem Brablcem o IT zákulisí Shoptetu

Místo e-shopařů jsme tentokrát zpovídali našeho CTO, Ondřeje Brablce. Ten šéfuje celému shopteťáckému technologickému oddělení. A tak není nikdo povolanější, kdo by věděl první poslední o tom, jak všechno vlastně vzniká. Co Ondřej v rozhovoru prozradil? Třeba to, s jakými problémy se potýkají a co se právě chystá.

Přečíst celé

Eva Nemčková: Nabila jsem si držku už na začátku, když jsem nečekala na platby a posílala zboží hned

Už je to rok a půl, co Eva Nemčková spustila e-shop Needo. Od začátku si zakládá na tom, že její zákazníci dostávají zboží co nejrychleji. Ideálně druhý den. Proto dřív zboží posílala hned. „Říkala jsem si, že maminka, která je ve stejné situaci jako já, by si nikdy nedovolila nezaplatit. Ale stalo se. Takže dneska […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky