Štítekrozhovor

Jan Kvasnička: Nesnažte se být až moc kreativní a úpravy šablon testujte s uživateli standard

V 1. části rozhovoru nám Jan Kvasnička, přední český UX designer a CRO specialista, poradil, jak investovat do šablon nebo kdy je na čase přemýšlet nad individuálním řešením. V tomto pokračování rozebereme využití šablon do větších detailů. Chcete se vyhnout nejčastějším chybám při práci se šablonami? Pak si nesmíte nechat následující text ujít.

Přečíst celé

Neměla, jak cestovat se svou čivavou. Vyrobila jí tašku a založila firmu Nugo standard

Když si Petra Karpíšková před 3 lety pořídila čivavu, chtěla ji mít všude s sebou. Ale nemohla pro ni najít správnou tašku, její Lily se prostě v žádné nelíbilo. A tak za asistence šikovné babičky vyrobila svou vlastní. Na ulici ji pak zastavovali lidé a chtěli ji taky. V ten moment se Petra rozhodla, že svou tašku nabídne i ostatním.

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Snažte se být na svůj úspěch připraveni standard

Úspěšní podnikatelé vědí, jak důležitou roli hraje UX designer a CRO specialista v jejich online byznysu. Jan Kvasnička nevyniká jenom tím, že zvládá obě tyhle role. Najímají si ho ti nejambicióznější podnikatelé a výsledky má opravdu úžasné. Občas se mu stane, že prodejní čísla  vystoupají tak prudce, že jeho klienti přestávají stíhat.

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

,,Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,” radí Eliška Vyhnánková e-shopařům standard

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka na internetu a milovnice sci-fi.

Přečíst celé

Rozhovor: Levné pletivo – rosteme ročně o 100 % standard

Firma Levné pletivo svěřila svůj e-shop do rukou Shoptetu a dnes patří mezi naše klienty s největším obratem. A přitom v roce 2012 začali majitelé jen sami dva od píky. Po čtyřech letech už vedou firmu s 35 zaměstnanci. Jaký je jejich recept na úspěch? A co je motivuje v tom se neustále vzdělávat? Na to i na mnoho jiné jsme se ptali Tomáše Urbánka, jednoho ze zakladatelů.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2. standard

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání se v oboru i e-shopech obecně.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1. standard

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. S články o SEO a online marketingu jakoby se roztrhl pytel. Všichni o tom píší, mluví nebo aspoň šeptají. Ale kdo tomu opravdu rozumí? A navíc to umí předat i naprostým laikům?

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!