Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

„Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu  

Každá část Sales týmu v Shoptetu má svou klíčovou roli v procesu získávání nových klientů – od Business Developmentu po Premium. Hledáme nového kolegu na pozici Head of Core Sales pro český trh, a tak jsme vyzpovídali Davida Geliena, Head of BDR & SK Core Sales. Co může nový vedoucí očekávat, jak vypadá každodenní obchodnická rutina a jaká je atmosféra v týmu, zjistíte v rozhovoru. 

Přečíst celé

„Přinesli jsme módu do českého zdravotnictví,“ říká trojice lékařů. Teď chce INFINITE MedStyle obléknout celou Evropu

Začínali s našetřenými 60 tisíci a jejich rodiče nebyli z jejich plánu podnikat zrovna nadšení. Přesto zvládli vedle studia medicíny a lékařské praxe vybudovat firmu INFINITE MedStyle, která dnes prodává oblečení a další zdravotnické vybavení nejen v Česku, ale i na Slovensku, v Polsku a v západní Evropě. Do deseti let chtějí oblékat zdravotníky v celé Evropě. 

Přečíst celé

Jejich e-shop pomáhá stovkám nemocných psů a koček. „Shoptet je výborná otvíračka dveří,” říkají zakladatelky Chlupáčů

Už třináct let jim úspěšně šlape marketingová agentura. Za pandemie covidu ale tři kamarádky Martina, Květa a Alice spustily svůj další projekt. Jak samy říkají, srdeční. Za zrodem e-shopu Chlupáči.cz stála Martiny nemocná fenka Bublina, která po chemoterapii nemohla jíst skoro nic, co se na trhu prodávalo. Tak se tyhle milovnice zvířat rozhodly, že vymyslí, jak podobně nemocným chlupáčům pomáhat.

Přečíst celé

Never Enough: Ať už u streetwearu, nebo kdekoliv jinde, je to hlavně o brandu

Za Never Enough se skrývá víc než jen drsná streetwearová značka. Spojuje politická i environmentální témata, neutuchající touhu po životě, ale taky dobré jídlo a pití. „… abychom se všichni měli krásně,“ popisuje v rozhovoru vizi značky její zakladatel, Daniel Göringer.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

S tapetami podnikají už skoro 50 let, dnes těží ze symbiózy kamenné prodejny s e-shopem

Rodinná firma Vokáčových tapetuje svůj vlastní příběh už tři generace a jejich obchod na Florenci je dneska legendou. „Občas přijde někdo a řekne: Nakupovala u vás moje babička, pak moje maminka a teď u vás nakupuju já,“ přibližuje majitel prodejny a e-shopu Tapety Metro Florenc Matěj Vokáč. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Práce v Customer Care nemusí být nuda. Vyzpovídali jsme naše konzultanty

Zákaznická linka je často považovaná za nudnou a monotónní práci, kde operátor celý den sedí u telefonu a křičí na něj nespokojení zákazníci. Konzultanti zákaznické péče v Shoptetu ale dokazují, že to tak být nemusí. Vyzpovídali jsme jich hned několik najednou.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Daniel Sosýn: Místo dráhy lékaře začal vyrábět proteiny. Dnes má obrat 70 milionů i zářez ve Forbesu

O tom, že bude podnikat, snil Daniel Sosýn už od teenagerských let. Nepatří ale k těm, kterým by se to povedlo na první dobrou. Prodávání přes fitness trenéry i privátní značka se ukázaly jako slepá ulička, mladý medik tak zkoušel další cesty. Jeho byznys nakonec nastartovalo založení vlastní výrobny a e-shopu Protein & Co. Založte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky