Štítekrozhovor

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

,,Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,” radí Eliška Vyhnánková e-shopařům standard

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka na internetu a milovnice sci-fi.

Přečíst celé

Rozhovor: Levné pletivo – rosteme ročně o 100 % standard

Firma Levné pletivo svěřila svůj e-shop do rukou Shoptetu a dnes patří mezi naše klienty s největším obratem. A přitom v roce 2012 začali majitelé jen sami dva od píky. Po čtyřech letech už vedou firmu s 35 zaměstnanci. Jaký je jejich recept na úspěch? A co je motivuje v tom se neustále vzdělávat? Na to i na mnoho jiné jsme se ptali Tomáše Urbánka, jednoho ze zakladatelů.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2. standard

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání se v oboru i e-shopech obecně.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1. standard

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. S články o SEO a online marketingu jakoby se roztrhl pytel. Všichni o tom píší, mluví nebo aspoň šeptají. Ale kdo tomu opravdu rozumí? A navíc to umí předat i naprostým laikům?

Přečíst celé

Rozhovor: Mladý podnikatel Jirka Rostecký standard

Začal budoval nejčtenější portál o online podnikání a marketingu, když si vrstevníci vybírali střední školu. Založil vlastní firmu, když ostatní nastupovali na vysokou. A když oni nyní teprve dodělávají školu, jeho jméno už bylo několikrát skloňováno v Hospodářských novinách či Reflexu. Řeč je o Jiřím Rosteckým, 23 letém podnikateli a zakladateli Mladého Podnikatele, který má dnes desítky tisíc čtenářů měsíčně.

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!