Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Blogerky A Cup of Style: Chození na poštu se stovkou balíčků bylo strašné. Pošťačky na nás nekoukaly s nadšením

Sestry z A Cup of Style jsou úspěšnými českými blogerkami. Na Instagramu mají 150 000 sledujících a na YouTube ještě o 50 tisíc víc. Zatímco dřív si vydělávaly hlavně díky spolupracím s firmami, dnes je slušně živí i jejich e-shop, ve kterém pod vlastní značkou prodávají motivační diáře, trička nebo třeba batůžky. 

Přečíst celé

Wohnout: Polovinu merchandise prodáváme na koncertech, polovinu v e-shopu

„Merchandise může být pro kapelu zajímavý byznys. Tři sestry ho povýšily na absolutní maximum a otevřely si i kamenný obchod,“ říká Matěj Homola z Wohnout. Ani jeho kapela ale v merchandise nezůstává pozadu. Jak na koncertech, tak v e-shopu Wohnout fanouškům nabízí obrandované náramky, čepice, kšiltovky, brýle, placky, náušnice, plátěné tašky i takové sezónní perličky jako […]

Přečíst celé

By Myyna: Velká motivace je pro mě to, že můžu konkurovat běžným papírnictvím

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů „Sociální sítě jsou pro mě stěžejní. Děsím se chvíle, kde přestanou fungovat. I proto bych strašně ráda otevřela kamenný obchod, abych měla něco pevného,“ říká Markéta Jinochová Alias Myyna, která si před 5 lety otevřela ilustrované papírnictví.

Přečíst celé

Dvě matky s bandou šesti dětí založily značku DupeTo. Šijí dětské oblečení, které jim na trhu chybělo

Jsou na mateřské, každá má na krku tři děti, a přesto se rozhodly vrhnout do podnikání. V létě 2015 založily značku DupeTo a o rok později spustily e-shop. „Když nám přijde fotka prvních kroků dítěte v našich softshelkách, jsme z toho úplně naměkko,“ říkají.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu […]

Přečíst celé

Girls Without Clothes: Když do krámu přijde někdo, kdo se chová jako idiot, nic mu neprodám

„Když přijdu do firmy a vidím, že ti lidi jsou zároveň kamarádi, rodina, v ten moment je to pro mě lovebrand,“ říká fotograf Martin Feix. Jeden lovebrand už se mu povedlo vybudovat. Jde o značku oblečení Girls Without Clothes, která se do toho stejně jako její zakladatel nebojí jít po hlavě.Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky