Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

S Ondřejem Brablcem o IT zákulisí Shoptetu

Místo e-shopařů jsme tentokrát zpovídali našeho CTO, Ondřeje Brablce. Ten šéfuje celému shopteťáckému technologickému oddělení. A tak není nikdo povolanější, kdo by věděl první poslední o tom, jak všechno vlastně vzniká. Co Ondřej v rozhovoru prozradil? Třeba to, s jakými problémy se potýkají a co se právě chystá.

Přečíst celé

Eva Nemčková: Nabila jsem si držku už na začátku, když jsem nečekala na platby a posílala zboží hned

Už je to rok a půl, co Eva Nemčková spustila e-shop Needo. Od začátku si zakládá na tom, že její zákazníci dostávají zboží co nejrychleji. Ideálně druhý den. Proto dřív zboží posílala hned. „Říkala jsem si, že maminka, která je ve stejné situaci jako já, by si nikdy nedovolila nezaplatit. Ale stalo se. Takže dneska […]

Přečíst celé

Starší dcera ji inspirovala k založení e-shopu s doplňky pro postižené. S mladší, vítězkou MasterChef, prodává kuchařku

Dvě dcery, dva e-shopy. K založení značky Needo Evu Nemčkovou motivovala její dcera Paulína, která se narodila s diagnózou dětská mozková obrna. Paní Evu mrzelo, že pro ni nemůže sehnat žádné hezké doplňky, tak se to rozhodla vzít do svých rukou a zalepit díru na trhu. Druhý e-shop Made by Kristína pomáhala rozjet své mladší […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky