Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

„Někdy se trefíš do brány, někdy tě soupeř srazí,“ říká o práci obchodníka Jakub Honzák

Obchodník Jakub Honzák přibližuje, co se na práci v Sales týmu změnilo oproti době covidu, kdy e-shopy přibývaly jeden za druhým. Počítají dnes lidé, jestli se jim investice vyplatí? A má zaručený trik, jak získat klienta?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

„Chceme otevřít online podnikání lidem, kteří si na to zatím netroufli,“ říká šéf produktu Tomáš Mitana 

Produktový tým pracuje každý den na nových funkcích a vylepšeních Shoptetu. O práci produkťáka, vztahu s e-shopaři a každodenních výzvách jsme si povídali s CPO Tomášem Mitanou.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
Jaroslav Kmenta e-shop

„E-shop je pro mě velká věc. Lidé si radši koupí knížku přímo ode mě než v knihkupectví,“ říká Jaroslav Kmenta

Jaroslav Kmenta patří k nejvýznamnějším českým investigativním novinářům. Jeho články dovedly k rezignaci řadu politiků v čele se Stanislavem Grossem nebo Vítem Bártou. Jeho knihy z českého podsvětí rozplétající vztahy Františka Mrázka nebo Radovana Krejčíře se staly bestsellery a dočkaly se i filmových zpracování. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

E-shop Little Shoes si se svou zakladatelkou Klárou vykračuje světem barefootu už 8 let

Barefootové boty se snaží co nejvíce přiblížit pohodlé chůzi na boso –⁠ jsou ohebné, širší než běžná obuv a nemají podpatek. Klára Borlová jim propadla natolik, že je v roce 2014 začala prodávat na svém e-shopu Little Shoes. Dnes má tisíce zákazníků, desítky značek v nabídce a své úspěšné podnikání rozšiřuje i do zahraničí. Založte […]

Přečíst celé

„Prodejem látek s příběhem šetříme životní prostředí,“ říká Lenka z Textile Mountain

Lenka Vacková díky svému projektu Textile Mountain zachraňuje kvalitní textilní metráž, která by jinak skončila na recyklaci nebo ještě hůř na skládce či ve spalovně. A tak se nevyužité látky ze zrušené výroby nebo třeba z exkluzivních návrhářských studií dostanou k tvůrcům, kteří jim vdechnou nový život. Přečtěte si náš rozhovor. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

„Shoptet Pay nám snížilo počet nezaplacených objednávek na třetinu,“ říká zakladatel Jablecnedily.cz

Začínali na 100 dílech pro iPhony v nabídce. Dnes jich na svém e-shopu prodávají více než 3 000 a náhradní součásti si od nich začala kupovat i jejich konkurence v servisu. Jak se jim podařilo rapidně zvednout konverze díky shoptetí platební bráně a co jim pomohlo vvybudovat úspěšné podnikání? Přečtěte si náš rozhovor. Založte si […]

Přečíst celé

Mňága a Žďorp se během koronakrize nenudila. Na své online turné prodala přes e-shop lístky za 1,1 milionu

Zatímco většina kapel si během covidové pandemie udělala nedobrovolnou dovolenou, Mňága a Žďorp vzala situaci jako šanci vyzkoušet a zažít něco nového. Místo zrušených koncertů odjela dvě online turné. Vystoupení na střeše hotelu Apollo sledovalo 130 000 lidí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

„Musí to být i trochu p*del,“ říká ke svému e-shopu Mňága a Žďorp. Prodává šampon, čokoládu i pastelky

Na jejich hitech jako Hodinový hotel, Ne, teď ne nebo Nejlíp jim bylo vyrostla nejedna generace. Ale i po 35 letech na scéně umí Mňága a Žďorp překvapit. Ať už si zajede natočit album do Číny nebo fanoušky při koronakrizi rozptýlí koncertem z brněnského mrakodrapu. Jedním velkým překvapením je i její e-shop. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

REDFIR: Našli díru na trhu a představili české kožené opasky bez dírek

„S ohledem na to, v jaké fyzické kondici se člověk právě nachází, je u klasického opasku potřeba najít správnou dírku, aby bylo nošení pohodlné, což není vždy jednoduché. Třeba po Vánocích,“ směje se Michal, zakladatel značky. Vystihuje tím ale jen jednu z výhod pásků REDFIR s výrobou v Česku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Shoptetím e-shopem číslo 30 000 je BeaverCraft! Získali od nás 30 000 hodin provozu zdarma

Nedávno jsme oslavili důležitý milník a to vznik e-shopu s pořadovým číslem 30 000! Vytvořili ho nadšení fanouškové dřeva, přírody a řezbářství. Na Shoptetu nejsou žádní nováčkové – už u nás s dalšími svými projekty frčí pěkných pár let. Vyzpovídali jsme je ohledně toho nejnovějšího, našeho jubilejního! :)⁠ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky