Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

„Naši zákazníci jsou doslova jako v bavlnce,“ říká Eliška Dobiášová z Breberek

V látkových plenkách pro děti a vložkách pro ženy je mnohem větší pohodlí než v těch jednorázových, nehledě na jejich pozitivní účinky na zdraví. O nich, ale i o e-shopu a podnikání jsme si povídali se zakladatelkou firmy rodinné Breberky. Jaké je pro Elišku stát v jejím čele? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Breberky: Z nadšení do látkových plenek vzniklo úspěšné podnikání

Příběh e-shopu Elišky Dobiášové začal nepříjemnou nemocí a následným řetězcem událostí, které nakonec vyústily do vybudování vlastního byznysu v oboru látkových plenek a hygienických potřeb pro ženy. Breberky dnes patří mezi největší výrobce tohoto sortimentu v Česku a inspirují další maminky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Master Vietnam: Naše káva voní po čokoládě a kakau. Její koupí podpoříte malé pěstitele i vznik české školy ve Vietnamu

V pokračování našeho rozhovoru s Nguyenem a Lucií z Master Vietnam se dozvíte například to, jak se vietnamská káva pije, jak se připravuje císařský lotosový čaj nebo jak se naučit vařit to nejlepší pho. Nechybí ani zajímavosti ze zakládání jejich e-shopu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Jak to chodí na technické podpoře. Očima nováčka i matadora

Jak práci technického konzultanta vidí juniorní a seniorní člen týmu? Zeptali jsme se, jak to chodí v technickém supportu Shoptetu a jaké zkušenosti se hodí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Master Vietnam: V chudé části severního Vietnamu chceme postavit českou školu

Značka Master Vietnam vznikla, aby finančně podpořila projekty Česko-vietnamského vzdělávacího institutu. S jejími zakladateli Nguyenem Tungem a Lucií Pštrosovou jsme si povídali například o vztahu české a vietnamské komunity nebo o záměru otevřít školu v odlehlé oblasti Vietnamu. Proč právě českou? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Proč zvolit Shoptet Pay? Ondřej Buben o platební bráně od Shoptetu

Platební brána, kterou spustíte přímo v administraci svého shoptetu a druhý den už přijímáte platby za objednávky? To je Shoptet Pay. Co tato novinka e-shopům přináší a pro koho je určená, přibližuje Ondřej Buben, který vede tým Shoptet Pay.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Erik Semaňák: Nejlepší zpětná vazba je pro nás důvěra našich zákazníků

„Nejdůležitější pro nás vždy je, aby lidé víc než nás znali hlavně naše produkty,“ říká skromně Erik Semaňák, obchodní ředitel firmy Karloff, jejíž vlajková loď TATRATEA sbírá mezinárodní ocenění a jejich nápoje si fanouškové s sebou berou na cesty po celém světě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

„Chceme znevýhodněným dětem zkvalitnit život,“ říká Ludmila Bobková, manažerka projektu Pomozte dětem

Pomozte dětem je celostátní veřejná sbírka s už téměř 25letou tradicí. S Ludmilou, manažerkou projektu, jsme si povídali o Kuřeti, o tom, jak pomoc funguje, a o tom, že je důležité se na svět dívat radostně. Jednou z forem, kterou mohou dárci dětem pomoci, je nákup na e-shopu od Shoptetu. Jak vznikal?

Přečíst celé

„Věřím, že v onlinu je budoucnost i pro šperkařství,“ říká majitelka TIAMI

Snubní prsteny a šperky z dílny TIAMI rádi nosí i vybíraví muži. Aspoň to tvrdí Gabriela Dědičová a dodává: „Baví nás nabízet alternativy a ještě vás to s laboratorními diamanty nebude stát raketu.“ Jak vypadá jejich klientský přístup a marketingová strategie? Je tu pokračování rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky