Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Proč si Josef Hojdar svůj e-shop s doplňky z mramoru vytesal na Shoptetu a jak mu pomáhá v podnikání?

„Před svůj showroom v Praze si navrhnu dva velké bílé mramorové sloupy,“ sní majitel firmy Stone Imperial. Co mu zatím brání v realizaci a proč spoléhá také na svůj e-shop? S čím bojoval při jeho stavění a co mu nakonec pomohlo? Sledujte dál příběh českého kameníka, který absolvoval proslulou chorvatskou školu zaměřenou na opracování mramoru. […]

Přečíst celé

Stone Imperial: Více než placená reklama se mi dosud osvědčilo doporučování spokojenými klienty

Budování úspěšné firmy je podobně tvrdá práce jako dřina s mramorem. Josef Hojdar umí z přírodního kamene vytesat drobné užitkové předměty i velké realizace. Aby se to naučil, absolvoval jednu ze tří kamenických škol v Evropě se specializací na opracování tradičními ručními nástroji. A dál jde za svým podnikatelským snem. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Martin Žufánek: Jsme asi jediní majitelé e-shopu, kteří se svým zákazníkům snaží ztížit průchod košíkem

„Nesnáším přetvářku a takový ten manažerský úlisný tón, který některé firmy na Facebooku mají. Jak v tom není vidět ten člověk, DNA firmy, nemá to podle mě cenu,“ říká Martin Žufánek, který se v rodinném lihovaru Žufánek vedle destilování proslulého ginu a absintu stará i o marketing. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

O’black: E-shop jsme brali spíše jako doplňkový, ale pak jsme se poučili, že i tak je pro nás důležitý

Liliana a Milan z O’blacku si původně zakládali e-shop především za účelem kontaktní stránky. Ale postupně, jak ho rozvíjeli, přišli na to, že jim může přinést daleko víc. Pojďte si přečíst pokračování příběhu jejich firmy s obleky a košilemi šitými na míru v Česku a na Slovensku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Skláři z Preciosy pokračují ve staleté tradici a ručně vyrábí šperky z českého křišťálu

Jejich broušené a leštěné kameny z kubické zirkonie od pravého diamantu nerozeznáte. Za elegantními šperky a křehce vypadajícími dekoracemi se skrývá řada hodin poctivé ruční práce. V Preciose dodnes vzniká skleněná krása, kterou si cení zákazníci doslova po celém světě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

12 let bojovali o přežití. Dnes má rodina Žufánků alkoholový lovebrand a jejich láhve potkáte v barech po celém světě

Lihovar Žufánek oslavil 20. narozeniny a přestože dnes patří k největším českým lovebrandům a jeho láhve potkáte i v těch nejlepších barech v Singapuru nebo Austrálii, začátky měl hodně krušné. Dvanáct let se rodina Žufánkových pohybovala na hranici bytí a nebytí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Odmítli zahodit roky zkušeností v práci s klienty a začali šít obleky na míru pod vlastní značkou O’black

Manželé Milan a Liliana Vuovi měli před pár lety na výběr. Buď změnit zaměření, které je bavilo, a zůstat v jedné z tehdy největších českých firem v oboru, nebo to zkusit sice na vlastní pěst, ale tak, jak se jim osvědčilo. A tak vznikla značka O’black, dnes sebevědomá firma s vlastním showroomem a úspěšným e-shopem. […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky