Never Enough: Ať už u streetwearu, nebo kdekoliv jinde, je to hlavně o brandu

()

Za Never Enough se skrývá víc než jen drsná streetwearová značka. Spojuje politická i environmentální témata, neutuchající touhu po životě, ale taky dobré jídlo a pití. „… abychom se všichni měli krásně,“ popisuje v rozhovoru vizi značky její zakladatel, Daniel Göringer. 

Never Enough nabízí ve své kamenné prodejně a na e-shopu široký výběr neotřelých designů oblečení a doplňků od různých značek, jako je například berlínská značka The Dudes Factory, jejímž jsou v České republice výhradním zástupcem, ale především se svými vlastními motivy. To vše v kvalitním zpracování z udržitelných a eticky vyrobených materiálů. 

„Ať už u streetwearu nebo jinde, je to hlavně o brandu. Pro nás je platformou pro šíření vlastních idejí a nálad. Rádi vstupujeme do společenské diskuze a snažíme se motivovat lidi kolem nás, aby nebyli lhostejní vůči svému okolí,“ říká o značce zakladatel Daniel. 

Kromě prodeje oblečení a doplňků vyjadřujících jejich společenský postoj Never Enough podporuje mnoho lidskoprávních projektů a iniciativ, jako je podcast o dezinformacích Kanárci v síti, či lidskoprávní projekt Cziocia Czesia, a buduje přátelskou komunitu kolem své pražské prodejny. „Základnu tvoří staří i noví přátelé, ale nejsme žádná sekta, spíš naopak. Vždy vítáme nové lidi, ať už to jsou známí našich přátel, sousedé anebo klidně jen kolemjdoucí. Jediné, co netolerujeme, je jakákoliv forma diskriminace a nenávistného chování.“   

Never Enough se účastní festivalu Zažít město jinak, či jiných sousedských slavností a několikrát do roka pořádají před svou prodejnou akce, kterých se účastní až přes 200 lidí. „Ujal se také koncept foodie, kdy pozveme nějakou zajímavou skupinu z pražské food scény a ti to u nás rozbalí.“ 

Bez online prodeje to dnes už nejde

I když se komunita sdružuje hlavně kolem kamenné prodejny, bez prodeje online to dnes už nejde. Především v době pandemie tak Never Enough fungovalo hlavně přes jejich e-shop na Shoptetu. „Online můžete cílit na hodně lidí najednou, dobře cílit reklamu a jednoduše to pak vyhodnocovat.“ Důležitá je podle Daniela také jednoduchost, možnost si nakoupit svoje oblíbené kousky a rychlost doručení.  

Práci jim usnadňuje například Shoptet Pay, které využívají pro platby online i na prodejně. „Nejraději na svém e-shopu na Shoptetu máme to, že ten systém prostě funguje, do budoucna je naším cílem zkvalitnit jeho design, aby se víc podobal věcem v zahraničí.” 

Podívejte se, jak Never Enough usnadňuje podnikání Shoptet:

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů