Podnikání na internetu

Čím dál tím víc lidí se stává úspěšnými v podnikání na internetu. Nikdy dřív to totiž nebylo jednodušší co se týká možností. Například založit si a provozovat vlastní e-shop je nyní velmi snadné, zvláště pokud si začnete s námi, se Shoptetem. U nás totiž svůj e-shop nastartujete rychle a hlavně na stabilních základech.

Při podnikání na internetu je dobré mít rozhled a aktivně sledovat novinky, které se na poli e-commerce objeví. U nás na blogu vám o nich dáváme vždy včas vědět. Stejně tak vás informujeme o našich vlastních projektech, které pro vás mohou být užitečné. Letos to mezi jinými bylo třeba Eshopiště, kde najdete e-shopy určené k prodeji nebo investici.

Jestli jste se rozhodli si místo odkupu založit rovnou svůj vlastní e-shop, doporučujeme si pročíst články jako Co prodávat v e-shopu nebo Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony. A pokud se rádi motivujete příběhy úspěšných e-shopařů, přečtěte si rozhovory v sekci Příběhy, které pravidelně připravujeme právě pro vaši inspiraci.

Vlastní facebooková skupina jako nástroj pro rozvoj byznysu

Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu.

Přečíst celé

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání?

Přečíst celé
Remoska

Remoska® chce být love brand. Vyrábí se v Česku, je úsporná a z kuchyně babiček míří k mladým

Remosku zná každý Čech a Slovák. Tuhle legendární pečicí mísu, kterou jste vídali u babičky, dostal darem i britský princ Charles. Se CEO Petrem Vaněčkem jsme si povídali o tom, jak značka oslovuje mladší generace, o nejmodernějším výrobním závodě v Kopřivnici i o plánech dodávat nádobí firmám, které trápí zpožděné dodávky z východu.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky