E-shop

Čokoládovna Troubelice: Marketing musí předávat kus z nás, proto si všechno rádi děláme sami

„Marketing je jeden z nejdůležitějších faktorů pro úspěšné podnikání. Jsme malá rodinná firma a nedokážeme si představit, že by nám sociální sítě spravoval nějaký externista. Marketing musí předávat kus z nás, jedinečnost našich výrobků a filozofii naší firmy,” říká zakladatel a hlava Čokoládovny Troubelice František Bačík.

Přečíst celé

Nikdo jim nevěřil, ale oni to dokázali. Vyrobili stroje, opravili starý statek a dělají v něm prvotřídní čokoládu

Od prvních pokusů rodiny Bačíkových vyrobit čokoládu uběhlo už deset let. Začínali doma v kuchyni bez jakýchkoliv receptur metodou pokus omyl. Až o tři roky později se na trh dostala jejich první tabulka čokolády. Dnes jich prodávají desítky tisíc, pořád ale zůstávají tou malou rodinnou čokoládovnou.

Přečíst celé

Gardners: Sociální sítě vidíme spíš jako místo pro budování brandu než jako prodejní kanál

„V našich začátcích jsme sociálním sítím nepřikládali až tak velkou váhu. Vždycky jsme si zakládali hlavně na dobře odvedené práci a na tom, aby bylo co ukazovat a o čem se bavit. I proto možná nemáme tolik followerů a lajků jako ostatní profily, ale nějakou dobu už do toho šlapeme,“ říkají zakladatelé firmy Gardners Martina […]

Přečíst celé

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Už je to 11 let, co Aleš Koudelka a Martina Malinová založili firmu Gardners. Začínali realizacemi zahrad, později své podnikání rozšířili i o e-shop a kamennou prodejnu. Do Česka vozí nové trendy, hlavní sílu vidí ve svém týmu a do práce se chodí bavit. Díky čemu se jim povedlo uspět ve velké konkurenci?

Přečíst celé

ShopCamp 2020

ShopCamp bude! Letos dokonce ve dvou podobách – online i offline. Přinášíme info, jak bude přesně tato tradiční oblíbená e-commerce konference tentokrát probíhat a jak se přihlásit a nic nezmeškat.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky