E-shop

Starší dcera ji inspirovala k založení e-shopu s doplňky pro postižené. S mladší, vítězkou MasterChef, prodává kuchařku

Dvě dcery, dva e-shopy. K založení značky Needo Evu Nemčkovou motivovala její dcera Paulína, která se narodila s diagnózou dětská mozková obrna. Paní Evu mrzelo, že pro ni nemůže sehnat žádné hezké doplňky, tak se to rozhodla vzít do svých rukou a zalepit díru na trhu. Druhý e-shop Made by Kristína pomáhala rozjet své mladší […]

Přečíst celé

Kristína z MasterChefa: Kuchařka #UPGRADE je rodinná záležitost, radujeme se z každé objednávky

Na Instagramu, kde ji sleduje přes 100 tisíc lidí, má jednoduchý popis: Plním si své sny. A dělá to dokonale. Čerstvě osmnáctiletá Kristína Nemčková se stala nejmladší vítězkou českého MasterChefa, vydala kuchařku #UPGRADE a nedávno si ve Skandinávii splnila i další velký sen. Navštívila tu ty nejlepší podniky včetně kodaňské Nomy, která byla čtyřikrát vyhlášena […]

Přečíst celé

Je jí teprve 18 a už stihla vyhrát MasterChef a vydat kuchařku. O čem je její Instagram a se kterým jídlem se neopováží experimentovat?

To, že chce svůj život zasvětit vaření, věděla Kristína Nemčková od dětství. V kuchyni se motala už v pěti letech a v osmi uvařila hovězí Wellington. Recept viděla v první sérii česko-slovenské verze soutěže MasterChef. O sedm let později se ve slavné kulinářské soutěži sama postavila mezi soutěžící a rovnou ji vyhrála.

Přečíst celé

E-shop Rybízák o automatizaci: Snížil se nám počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu

Nákupní zážitek není jen o hezkém e-shopu a filtrech nebo přehledném nákupním košíku. Důležitou a stále podceňovanou součástí je i informovanost zákazníka o tom, co se děje s jeho objednávkou. Jak řeší tuhle záležitost v Rybízáku? Jaký pomocník jim šetří čas, snížil počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu? To vám prozradí v tomhle článku.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky