Leden–březen 2025: Novinky ze Shoptetu, které by vám neměly uniknout
Začátek roku 2025 přinesl mnoho změn a vylepšení napříč celou platformou. Již tradičně tak přinášíme přehled všech, které stojí za vaši pozornost.
Začátek roku 2025 přinesl mnoho změn a vylepšení napříč celou platformou. Již tradičně tak přinášíme přehled všech, které stojí za vaši pozornost.
Přecházíte na Shoptet? V dnešním článku vám poradíme, jak na správnou změnu e-shop řešení bez rizika propadu návštěvnosti z Googlu a dalších vyhledávačů.
Jaké změny přináší GPSR e-shopům? Vše si vysvětlíme během webináře s advokátkou Petrou Dolejšovou.
7 klíčových taktik pro zvýšení AOV: Jak přimět zákazníky utrácet během jedné objednávky více?
Ochrana pomocí nástrojů duševního vlastnictví vám pomůže vybudovat značku, ochrání před konkurencí a například neoprávněným kopírováním obsahu. Od 3. 2. 2025 je možné žádat o dotace EU.
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Ani v druhé polovině roku 2024 jsme nelenili a přinesli mnoho produktových novinek – Shoptet Balíky, Shoptet Kampaně, bezpečnostní vylepšení nebo nové platformy naší zákaznické podpory. Přečtěte si kompletní přehled.
Rodinný koníček, včelaření, mu předal děda. Petr Špaček se postupně z farmářských trhů přesunul do online světa. Co by doporučil začínajícím e-shopařům?
Zlepšete své prodeje a konverze použitím psychologických principů.
Co dělat s nedokončenými platbami kartou? Zákazníky může k dokončení objednávky motivovat AI operátor.