E-shop

Jak nachystat e-shop na příchod Google Analytics 4

Google k 1. 7. 2023 ukončuje free verzi produktu Universal Analytics (Google Analytics 3), kterou řada e-shopů používá pro měření návštěvnosti. A přichází s Google Analytics 4. Co musíte ve svém e-shopu udělat a co vzhledem ke změně připravuje Shoptet?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Petra Nulíčková: Jak neztrácet dobré zaměstnance a co s toxickými lidmi ve firmě?

Vaše firma/e-shop roste, najednou nestíháte a musíte delegovat. Nebo vidíte, že lidé, kteří byli u projektu od začátku, se na změny v pracovních procesech netváří. A co teprve, když je někdo až toxický a demotivuje celý tým? Jak si poradit s rostoucím týmem, jsme se zeptali HR manažerky Petry Nulíčkové. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Jak efektivně využít AI při práci v online marketingu a kdy se na ni úplně nespoléhat?

Pokud markeťák tvrdí, že v posledních měsících alespoň jednou nevyužil AI pro svou práci, nestoudně lže. Umělá inteligence se stala součástí on-line marketingu a její pomoc dokáže být obrovská. Pojďme si ukázat, jaké zdařilé i nepovedené výstupy může dodat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Reshoper 2023 se blíží. Odborníci poradí, jak s e-shopem vydělávat a růst

Čemu věnovat v e-shopu pozornost, aby byl úspěšný? Řešíte, že více péče by si zasloužila zákaznická databáze, protože e-mailing je silný prodejní kanál? Chtěli byste efektivněji dělat výkonnostní reklamu a rádi byste také více dokončených nákupů? Pak nesmíte letos 17. května chybět na Reshoper 2023. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?

Za pár týdnů, jako každý rok, nastane vrcholné období pro podávání daňového přiznání. Připravili jsme pro vás stručný přehled z pohledu účetní. Přinášíme ty nejdůležitější informace: do kdy je třeba vše podat, na co nezapomenout a kde najít příslušné formuláře.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé
Dolejšová reklamace

Jak na reklamace a odstoupení od smlouvy. Co je nového, přiblíží Petra Dolejšová

V platnost vešla novela zákona, která e-shopům přináší důležité změny. Dotýkají se i reklamací a odstoupení od smlouvy. Máme i prakticky zaměřený webinář, podívejte se. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
inventura e-shop

Inventura a účetní závěrka roku. Co si v e-shopu pohlídat? 

Vánoce a konec roku znamenají pro většinu e-shopů vrchol sezóny, ale také čas na úklid. Máme tím na mysli sklad a s ním spojenou inventuru zásob. Jak si evidenci zjednodušit a co vše sdělit účetní? Seznámíme vás i s novinkami, které s nadcházejícím rokem v oblasti účetnictví a podnikání přicházejí.  Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

5 tipů, jak na e-mailing během vánoční sezony

Konec roku znamená pro e-shopaře jediné, je tady hlavní nákupní sezóna. Během vánočních nákupů můžete získat až třetinu svého celoročního obratu. Ve vaší strategii byste neměli zapomínat na e-mailing, který je ideální na podporu sezónních prodejů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé
tlačítková novela 2022 Dolejšová

Petra Dolejšová: Jaké marketingové změny e-shopům přináší tzv. tlačítková novela?

V platnost vešla tzv. tlačítková novela. Co to znamená pro e-shopaře? V první části seriálu o této novele se zaměříme na marketingové změny, na které se e-shopy musí připravit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Zvýšit konverzní poměr e-mailů o 136 %? Takhle se to podařilo v Unuo.cz

Posíláte newslettery, ale vaše metriky jsou nízké a obrat neroste, jak byste si přáli? Je možné, že vám uniká tzv. angažovanost zákazníků a kvůli tomu není váš e-mailing tak efektivní, jak by mohl být.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky