Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Na Heurece sbírají pochvaly za rychlost doručení, díky vlastní aplikaci expedují 1 200 balíků denně

Rychlost doručení zboží je jedním z hlavních faktorů rozhodujících o tom, jestli je zákazník s e-shopem spokojený a vrátí se. Své o tom ví taky Ondřej Šimák z firmy B.E.S. Petrovice. I proto se rozhodl investovat spoustu peněz do vlastní aplikace a nelituje. „Dřív jsme udělali maximálně dvě stě, tři sta balíků denně, dnes jich […]

Přečíst celé

Před 25 lety náhodou koupili textilku. Dnes dodávají povlečení a prostěradla do Rakouska i Itálie a začínají šlapat do e-commerce

Nejdřív vyráběli sportovní oblečení pro německou policii, pak šili trička a prostěradla pro Jitex a následně se zaměřili na bytový textil pod svou značkou B.E.S. Petrovice. Dnes dodávají zboží do Rakouska, Polska, Chorvatska, Slovinska, Německa i Itálie. V roce 2009 se rodinná firma Šimákových vydala na zkušenou i do světa e-commerce. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Blogerky A Cup of Style: O úspěchu e-shopu rozhoduje přehlednost, samotný vzhled i komunikace

„Největší motivací jsou pro nás reakce zákazníků. Stačí jeden člověk, kterého náš obsah nebo třeba diář nějakým způsobem ovlivní. Z toho pak máme největší radost,“ říká sesterská blogerská dvojka A Cup of Style. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Blogerky A Cup of Style: Chození na poštu se stovkou balíčků bylo strašné. Pošťačky na nás nekoukaly s nadšením

Sestry z A Cup of Style jsou úspěšnými českými blogerkami. Na Instagramu mají 150 000 sledujících a na YouTube ještě o 50 tisíc víc. Zatímco dřív si vydělávaly hlavně díky spolupracím s firmami, dnes je slušně živí i jejich e-shop, ve kterém pod vlastní značkou prodávají motivační diáře, trička nebo třeba batůžky.  Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Wohnout: Polovinu merchandise prodáváme na koncertech, polovinu v e-shopu

„Merchandise může být pro kapelu zajímavý byznys. Tři sestry ho povýšily na absolutní maximum a otevřely si i kamenný obchod,“ říká Matěj Homola z Wohnout. Ani jeho kapela ale v merchandise nezůstává pozadu. Jak na koncertech, tak v e-shopu Wohnout fanouškům nabízí obrandované náramky, čepice, kšiltovky, brýle, placky, náušnice, plátěné tašky i takové sezónní perličky jako […]

Přečíst celé

Wohnout: Na merchandise jsme ujížděli. Bestsellerem jsou trika a dámské kalhotky s nápisem Chci Wohnout

Specifický zpěv, hravé texty, originální klipy i sympatická vlastnost nebrat se vážně – to na české hudební scéně už 23 let reprezentují Wohnout. Bavili jsme se spolu jak o prodeji cédéček, tak i stoupající roli merchandise a wohnoutím e-shopu, který běží na Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

By Myyna: Velká motivace je pro mě to, že můžu konkurovat běžným papírnictvím

„Sociální sítě jsou pro mě stěžejní. Děsím se chvíle, kde přestanou fungovat. I proto bych strašně ráda otevřela kamenný obchod, abych měla něco pevného,“ říká Markéta Jinochová Alias Myyna, která si před 5 lety otevřela ilustrované papírnictví. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Práce kodérky ji nenaplňovala, tak se vrátila ke kreslení a otevřela ilustrované papírnictví

„Na podnikání je nejlepší, že dělám, co mě baví. Beru to jako neuvěřitelné štěstí. Od základů jsem si to vymyslela, dala dohromady, zprodukovala to a poslala do světa. A je pro mě úžasné vidět, že se to lidem líbí,“ říká výtvarnice Markéta Jinochová, která před pěti lety vytvořila značku By Myyna. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

DupeTo: Některé produkty ladíme rok, jiné nám zaberou i pět let

Zakladatelky značky DupeTo se považují za punkové matky. Potvrzuje to i fakt, že na mateřské s bandou šesti dětí na krku zvládly rozjet značku s funkčním dětským oblečením. Jaké marketingové praktiky se jim nelíbí, kde shánějí látky, jaký je jejich podnikatelský sen a proč je pro ně Instagram černá díra? Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Dvě matky s bandou šesti dětí založily značku DupeTo. Šijí dětské oblečení, které jim na trhu chybělo

Jsou na mateřské, každá má na krku tři děti, a přesto se rozhodly vrhnout do podnikání. V létě 2015 založily značku DupeTo a o rok později spustily e-shop. „Když nám přijde fotka prvních kroků dítěte v našich softshelkách, jsme z toho úplně naměkko,“ říkají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky