Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Starší dcera ji inspirovala k založení e-shopu s doplňky pro postižené. S mladší, vítězkou MasterChef, prodává kuchařku

Dvě dcery, dva e-shopy. K založení značky Needo Evu Nemčkovou motivovala její dcera Paulína, která se narodila s diagnózou dětská mozková obrna. Paní Evu mrzelo, že pro ni nemůže sehnat žádné hezké doplňky, tak se to rozhodla vzít do svých rukou a zalepit díru na trhu. Druhý e-shop Made by Kristína pomáhala rozjet své mladší […]

Přečíst celé

Kateřina Vacková: Nadace Loono zachránila život 45 lidem. Už od toho prvního se neptám, proč rakovina potkala zrovna mě

„Už od prvního člověka, který nám napsal, že si díky nám objevil rakovinu včas, mi to automaticky přeplo. A řekla jsem si, že to, co se mi stalo, se prostě stát mělo. Já jsem přežila a díky mé zkušenosti přežil i někdo jiný,” říká zakladatelka nadace Loono Kateřina Vacková. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Kateřina Vacková: Naše kampaň #prsakoule zasáhla milion lidí. Mile nás překvapilo, jak pozitivně ji společnost přijala

Kateřina Vacková se ve 22 letech dozvěděla, že trpí rakovinou vaječníků. K lékařům ale naštěstí přišla včas. Její nemoc byla impulsem k tomu, aby založila neziskovou organizaci Loono. Ta učí lidi dbát na své zdraví a nezapomínat na prevenci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Kristína z MasterChefa: Kuchařka #UPGRADE je rodinná záležitost, radujeme se z každé objednávky

Na Instagramu, kde ji sleduje přes 100 tisíc lidí, má jednoduchý popis: Plním si své sny. A dělá to dokonale. Čerstvě osmnáctiletá Kristína Nemčková se stala nejmladší vítězkou českého MasterChefa, vydala kuchařku #UPGRADE a nedávno si ve Skandinávii splnila i další velký sen. Navštívila tu ty nejlepší podniky včetně kodaňské Nomy, která byla čtyřikrát vyhlášena […]

Přečíst celé

Je jí teprve 18 a už stihla vyhrát MasterChef a vydat kuchařku. O čem je její Instagram a se kterým jídlem se neopováží experimentovat?

To, že chce svůj život zasvětit vaření, věděla Kristína Nemčková od dětství. V kuchyni se motala už v pěti letech a v osmi uvařila hovězí Wellington. Recept viděla v první sérii česko-slovenské verze soutěže MasterChef. O sedm let později se ve slavné kulinářské soutěži sama postavila mezi soutěžící a rovnou ji vyhrála. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Jiří Tkadlčík: Merchandise má dneska kdekdo. Tričko za 200 u nás neseženete, máme jen kvalitní věci

„S merchandise jsme začínali čtyři roky zpátky a bylo to super. Teď je ale trh přesycený. Nechci nikoho urážet, ale merch má dneska kdekdo, aniž by něco uměl. Spousta lidí chce navíc tričko za dvě stovky a to u nás neseženete. Máme kvalitní a tím pádem i dražší věci,“ říká strongman Jiří Tkadlčík. Založte si […]

Přečíst celé

Lékaři mu ve 3 letech diagnostikovali cukrovku a doporučili nesportovat. Přesto se stal nejsilnějším mužem světa

Jiří Tkadlčík bere komplikace jako výzvy a pozitiva vidí i ve své cukrovce: „Dala mi obrovskou disciplínu a dravost,“ říká. A tak i přes rady doktorů nesportovat a nezvedat nic těžkého zvládne se 450kilogramovým závažím na zádech ujít 20 metrů a převrací půltunové pneumatiky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Tomki Němec: Stouni byli hodně překvapení, jak je Václav Havel přijal na Hradě

„Mezi Rolling Stones a Václavem Havlem se stejně jako s Dalajlámou nebo Lou Reedem zrodilo opravdové přátelství. Ne takové to oficiální, naoko. Stouni byli v devadesátém hodně překvapení, jak je Václav Havel přijal na Hradě. To se neděje každý den,“ vzpomíná fotograf Tomki Němec. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Tomki Němec: Václav Havel mi do focení nikdy nemluvil, byl naprosto otevřený

Tomki Němec patří k předním českým fotografům, ne nadarmo získal dvě prestižní ocenění World Press Photo. Proslavil se hlavně fotkami Václava Havla, kterému dělal deset let osobního fotografa. „Václav Havel mi do focení nikdy nemluvil a byl naprosto otevřený. Díky tomu jsem si mohl dělat, co jsem chtěl,“ vzpomíná. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

PovlečemeVás.cz: S jedním influencerem máme kampaň maximálně dvakrát do roka, pak už to zavání přehnanou komercí

„I když nám všichni říkali, že Facebook není důležitý prodejní kanál, opak je pravdou. Prodáme na něm až 40 % zboží. A skvěle nám fungují i spolupráce s influencery na Instagramu. Vidím to jako budoucnost. Aspoň na další dva roky, než to zase doběhne do určité fáze, kdy to lidi přestane bavit a spíš z […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky