Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Bellazu: S reklamou na sociálních sítích se musí umět zacházet. Máme období, kdy kampaně vypínáme

V září to budou tři roky, kdy Zuzana Řízek spustila na Shoptetu svůj e-shop s plus size módou Bellazu. „Ze začátku jsem ho brala jako koníček, ale zároveň jsem chtěla, aby mě jednou živil,“ říká.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

V Bellazu vsází na individuální přístup. Stojí je to sice spoustu peněz, ale na Heurece mají 100 % a minimální vratkovost

Zuzana Řízek si jednoho dne řekla, že už nikdy nechce dělat, co ji nebaví. A tak před třemi lety na Shoptetu rozjela e-shop Bellazu s plus size módou a jde si za svým snem. „Zatímco první měsíce byly spíš o přeprodeji, teď už máme hlavně vlastní věci. Ty tvoří zhruba 90 % sortimentu a nejvíc […]

Přečíst celé

Wuders: Aby firma rostla, museli zrušit zakázkovou výrobu. Jejich stolek najdete i v chrámu sv. Víta

Když jsme s bratry Herkovými dělali rozhovor před rokem a půl, měli spoustu plánů a jejich značka Wuders s industriálním nábytkem se slušně rozjížděla. Dnes je našlápnutá ještě víc. Ale aby se tak stalo, musela sympatická trojka z Hodonína zariskovat a překopat svůj byznys plán. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

S Ondřejem Brablcem o IT zákulisí Shoptetu

Místo e-shopařů jsme tentokrát zpovídali našeho Ondřeje Brablce. Ten šéfuje celému shopteťáckému oddělení Operation starající se o rychlost a stabilitu Shoptetu. A tak není nikdo povolanější, kdo by věděl první poslední o tom, jak všechno vlastně vzniká. Co Ondřej v rozhovoru prozradil? Třeba to, s jakými problémy se potýkají a co se právě chystá. Založte […]

Přečíst celé

Dan Přibáň: Svět nikdy není tak nebezpečný, jak vypadá v televizi

„Čím víc toho poznáváte, tím míň se bojíte. Svět nikdy není tak nebezpečný, jak vypadá v televizi. V trabantím seriálu samozřejmě vidíte i akční scény. V tom zkomprimovaném formátu to ale vypadá, že se něco hrozně divokého děje každou chvíli. Samotná cesta je ve skutečnosti daleko pomalejší,“ říká Dan Přibáň. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

4 Kavky: Nastavit správnou cenu se ukázalo jako klíčové, může vaše podnikání nakopnout i potopit

Alice Kavková na mateřské omylem natočila virální video, které posbíralo 2,5 milionu views. Byl to zlomový okamžik, díky kterému se rozhodla zkusit štěstí v podnikání. Založila rodinnou firmu 4 Kavky a vydává retrohry. „Konečně se v práci cítím šťastná a nikdo mě nebuzeruje. Jen já sama sebe,“ říká. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Na mateřské natočila virální video, které posbíralo 2,5 milionu views. Teď vydává retrohry pod rodinnou značkou 4 Kavky

„Virální video byl aha moment, který by kdekdo přehlédl, ale já tu šanci chytla za pačesy a vznikla Pruženka, skákací guma s návodem v malé kartonové krabičce,“ říká k rozjezdu svého podnikání Alice Kavková. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Svět plodů: E-shop nám pomohla nastartovat komunikace se zákazníkem. Volali jsme všem, co si u nás objednali

„Obvoláváním zákazníků děláte z online byznysu zase trochu offline byznys. Akorát v něm nejsou oči, ale jenom sluch. Lidi nemusejí chodit na prodejnu, ale stejně si pak popovídají s milým prodavačem,“ říká Otakar Janík, zakladatel Světa plodů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Svět plodů založil s kamarádem na vejšce. Dnes mají tři prodejny, 85 % tržeb ale přináší e-shop

Svět plodů zdaleka nebyl jejich první projekt. Nejdřív prodávali cvrčky na solární pohon, čínské hračky, létající ryby a pak si otevřeli kamennou prodejnu se zdravou výživou. Té se sice nijak moc nedařilo, ale ukázala jim, že prodej oříšků a dalších plodů by mohl být tou správnou cestou. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky