Top doplňky pro vánoční sezónu –⁠ a nejen pro ni

()

Chcete být připraveni na vrchol sezóny? Nebo dokonce „vždy připraveni“? Podívejte se na záznam live streamu s naším Radkem Hudákem. Zjistíte, jaké doplňky vám pomohou více prodávat a lépe komunikovat se zákazníky. Nepřehlédli jste některý z nich?

Seznámíme vás s doplňky, které vám během nejvytíženějšího období, tedy vánoční sezóny, vytrhnou trn z paty. A protože jde často o marketing, vyzpovídali jsme rovnou šéfa shoptetího marketingu Radka Hudáka.

Má totiž Shoptet Doplňky v malíku.

Ve 30minutovém videu vám přiblíží, k čemu jsou obecně doplňky dobré a na které byste se měli zaměřit hlavně před vrcholem sezóny –⁠ v rámci komunikace s klienty, administrativy, prodeje vašich produktů nebo šikovných automatizací.

V záznamu uslyšíte i další Radkovy vychytávky pro práci s e-shopem, kterými svoje povídání prokládal. Stejně tak i my na konec tohoto článku přikládáme pár tipů navíc!

Co se v záznamu dozvíte?

Jaké oblasti umí efektivně vyřešit konkrétní doplňky? Vzali jsme to hezky popořádku. Od toho, jak si důmyslně nastavit e-shop, jak ho mít co nejfunkčnější a nejkonverznější, až po méně příjemné věci, jako jsou například vratky.

  1. Jak na produktové stránky podle vašeho gusta
  2. Jak dostat zákazníky na vaše stránky
  3. Na jakém online portálu vyřídíte veškeré účetnictví
  4. Jak zaujmout návštěvníky e-shopu
  5. Jak přimět klienty u vás znovu nakoupit
  6. Jak neztratit zákazníka při nedokončené online platbě
  7. Proč řešit řazení produktů v kategoriích
  8. Jak vyřizovat objednávky bez chybičky
  9. Může za vás doplněk zabalit objednávky?
  10. Jak si vratkami neznepříjemňovat život víc, než je nutné

1. Jak na produktové stránky podle vašeho gusta

Přizpůsobit je vaší cílové skupině zákazníků můžete klidně sami: bez kodéra nebo jakýchkoli znalostí programování. Využijte jednoduše drag & drop rozhraní page builderu Pobo. Ve videu zjistíte, co všechno se v něm dá udělat, jaké části e-shopu můžete editovat a jak to ovlivní vaše prodeje.

TIP: O tomto editoru jsme vysílali i dva samostatné webináře: Jak funguje Page Builder Pobo a jak zvyšuje počty objednávek a Proč řešit produktové stránky. Mrkněte na ně.

2. Jak dostat zákazníky na vaše stránky

Pro hodně e-shopařů je klíčový jejich způsob nastavení hlavně produktových reklam v Google Ads. Vylepšit si ho můžete pomocí Winner.Shopping CSS. Ve videu výše uvidíte, o kolik procent bude vaše inzerce na Google levnější a efektivnější a komu se doplněk vyplatí nejvíc.

3. Na jakém online portálu vyřídíte veškeré účetnictví

Kouzlo Trivi se skrývá v ideálním spojení automatizovaného nakládání s doklady a ruční práce reálných účetních profíků. Jaké další šikovné kouzlo tato mobilní aplikace a webový portál v jednom umí? Pusťte si náš záznam a dozvíte se to.

4. Jak zaujmout návštěvníky e-shopu

Kromě Slevových kupónů nebo Dárkům k objednávce/produktům jsou tu ještě například Věrnostní slevy. Kdy se vyplatí slevy zákazníkům nabídnout a v jakých případech se hodí? Radek vám to ve videu prozradí.

5. Jak přimět klienty u vás znovu nakoupit

Jak získávat více financí na růst vašeho e-shopu pomocí sofistikovanějších mailových automatizací? Radek popisuje výhody nástrojů pro e-mailing. Například Leadhub dokáže vaše mailové kampaně přenést i do reklamy na Facebooku.

Společně s Ecomailem jsou to systémy, které dokáží díky svým možnostem vrátit náklady už třeba za jednu objednávku na vašem e-shopu.

TIP: Podívejte se na záznamy webinářů O životním cyklu zákazníka v e-mailingu (Ecomail) a Nejčastější chyby v e-mailingu (Leadhub).

Pokud jste už naším e-shopařem, přečtěte si taky seriál o e-mailingu právě od Leadhub v Shoptet Univerzitě:

6. Jak neztratit zákazníka při nedokončené online platbě

Užitečné automatizace umí zajistit i naše integrovaná platební brána Shoptet Pay. Dokáže totiž sama rozesílat opakované výzvy k platbě v případě, že se někde něco zasekně při úhradě objednávky platební kartou online.

7. Proč řešit řazení produktů v kategoriích

Víte, že si pomocí doplňku Automatizace řazení produktů v kategoriích můžete pro řazení zboží nastavit kromě typického „Nejprodávanější“ nebo „Nejlevnější“ propracovanější pravidla a ovlivnit konverze?

Například můžete nechat upozadnit produkty, kterých je méně než 5 kusů na skladě, nebo ty, které obsahují určitý příznak („Výprodej“). Užitečné tipy z praxe prozradí Radek ve videu.

8. Jak vyřizovat objednávky bez chybičky

Abyste se vyhnuli provinilým pohledům vašich zaměstnanců a usmiřování si naštvaných zákazníků, snažte se minimalizovat chybovost při procesu vyřizování objednávek. Například si můžete nastavit automatizované přepínání jejich stavů podle aktuálních změn.

Jací e-shopaři nejvíc využijí Automatizaci objednávek? Zjistíte to v záznamu našeho live streamu, a pokud vás téma zajímá více, určitě mrkněte také na webinář přímo s tvůrcem doplňku Brani.

9. Může za vás doplněk zabalit objednávky?

Sám určitě ne, ale může vám to zprostředkovat. Fulfillmentové služby se hodí vybírat především podle lokality. Skvělou volbou je podle nás Skladon, přivezete jim zboží a oni se už postarají o zabalení balíků a následnou expedici.

TIP: Zaujalo vás externí vybavování objednávek? Podívejte se na záznam webináře Jak na logistiku – inspirováno zákaznickou zkušeností.

10. Jak si vratkami neznepříjemňovat život víc, než je nutné

Ať děláte, co děláte, vratkám se jako provozovatel e-shopu nevyhnete. Zvlášť během rozbalování vánočních dárků a daleko menšímu množství nadšených obdarovaných, než se původně čekalo.

Co vše automatizovaný proces vratek vyřeší? Je toho možná víc, než si myslíte. Pusťte si naše video a zjistěte, jak si díky Retino vraceným zbožím zbytečně nenarušovat důležitější procesy a činnosti a co všechno už teď zvládnete na jeden klik. Doručením objednávky to nekončí, můžete se o tom přesvědčit v dalším webináři.

Další tipy pro vánoční sezónu

Bavil vás náš live stream a chtěli byste znát další doplňky a funkce, které vám pomohou s vaším online podnikáním? Skvěle! Jste-li už naším e-shopařem, mrkněte se do adminu do Shoptet Univerzity na článek Využijte Vánoce na maximum: Znáte doplňky, které zvyšují prodeje? (sekce Základy a nastavení e-shopu)

Dělíme se v něm o tipy na doplňky, které napomáhají tomu, aby zákazník nakoupil, se kterými navýšíte průměrnou hodnotu objednávek nebo které vás naučí využívat automatizace.

Vánoční mini série článků

Na našem blogu najdete také čtyři články, které se specializují na různé oblasti marketingu:

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů