Reklama

Reklama slouží k cílené propagaci výrobků, služeb nebo rovnou společnosti jako takové, v našem případě pak e-shopu. Cílem je většinou představit produkt a ideálně ho rovnou i prodat.

Díky reklamě si můžete zajistit příliv nových zákazníků a vyšší zisk. Reklama může hodně pomoci zvlášť začínajícím e-shopům k tomu, aby o sobě daly vědět, získaly větší návštěvnost a začaly více prodávat.

Až budete reklamu plánovat, dobře si promyslete, jak, kde, co, za kolik a na jakou cílovou skupinu budete reklamu zaměřovat. Online můžete propagovat pomocí remarketingu, PPC reklamy, přes zbožové vyhledávače… Ale jsou i další formy, jako třeba inzeráty v časopisech, bilboardy nebo například reklama v televizi.

Mnoho lidí nemá reklamu příliš v lásce, nelíbí se jim, pokud nemá žádný nápad, pokud je ruší a podobně. Přesto je to silný marketingový nástroj. Jestli máte možnost, udělejte ji třeba vtipnou nebo aspoň zajímavou. Rozhodně se ale vyhněte hanění své konkurence a různým nekalým praktikám v reklamě.

Jak vystoupit z výkonnostní šedi?

Digitální marketing se za poslední léta rozrostl do takového rozměru, že už jeho název není v porovnání s jeho významem dostačující. Digitální prostředí je dnes pro byznys natolik klíčové, že pro většinu firem začíná být pomalu nemožné uspět nebo růst bez toho, aniž by se digitálnímu prostředí nevěnovali.

Přečíst celé

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Řešíte, jak připravit PPC kampaně na dovolenou?  To děláte správně. V Shoptetu jsem totiž loni otestovala odjezd od kampaní a od internetů příliš „na lehko“. Výsledky testu byly poučné, a tak jsem se o ně rozhodla podělit.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Založme spolu PPC kampaň

Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde […]

Přečíst celé

Mobilní marketing – jak na to?

Marketingových kanálů není nikdy dost a vzhledem k tomu, v jakém množství se dnes prodávají smartphony a kolik lidí se každým měsícem stává novými uživateli internetu v mobilu, dere se čím dál více do popředí i u nás mobilní marketing. Co dělat, čemu se naopak vyhnout, a i několik dalších tipů/triků věnujícím se tomuto lehce opomínanému odvětví v dnešním […]

Přečíst celé

Jak efektivně řídit a vyhodnotit investice do internetového marketingu?

Pokud provozujete eshop, nebo řídíte firemní web či portfólio více webů, je celá řada činností, které musíte sledovat a vyhodnocovat. Máme pro vás tip na ATIM.CZ první informační systém pro řízení a vyhodnocování investic do internetového marketingu. Unikátní vlastností ATIMu je možnost vyhodnocovat efektivitu reklamy, například pro eshopy ATIM on-line počítá kolik provozovatele e-shopu stojí […]

Přečíst celé

Účinnost bannerové reklamy klesá

Nejedná se o nijak objevné zjištění. Banner není nijak efektivní metodou propagace, bereme li v potaz míru prokliku a celkovou návratnost investic. Server eMarketer zveřejnil výsledky průzkumu, které hovoří v neprospěch bannerové reklamy více než se očekávalo.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky