Reklama

Reklama slouží k cílené propagaci výrobků, služeb nebo rovnou společnosti jako takové, v našem případě pak e-shopu. Cílem je většinou představit produkt a ideálně ho rovnou i prodat.

Díky reklamě si můžete zajistit příliv nových zákazníků a vyšší zisk. Reklama může hodně pomoci zvlášť začínajícím e-shopům k tomu, aby o sobě daly vědět, získaly větší návštěvnost a začaly více prodávat.

Až budete reklamu plánovat, dobře si promyslete, jak, kde, co, za kolik a na jakou cílovou skupinu budete reklamu zaměřovat. Online můžete propagovat pomocí remarketingu, PPC reklamy, přes zbožové vyhledávače… Ale jsou i další formy, jako třeba inzeráty v časopisech, bilboardy nebo například reklama v televizi.

Mnoho lidí nemá reklamu příliš v lásce, nelíbí se jim, pokud nemá žádný nápad, pokud je ruší a podobně. Přesto je to silný marketingový nástroj. Jestli máte možnost, udělejte ji třeba vtipnou nebo aspoň zajímavou. Rozhodně se ale vyhněte hanění své konkurence a různým nekalým praktikám v reklamě.

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu

Naklikat reklamu na Facebooku a Instagramu dnes již není žádná velká věda. Stačí se podívat na pár videí na YouTube a během jednoho večera máte hotovo. Meta Ads Manager (rozhraní, kde vytváříte reklamu na Facebooku a Instagramu) vás totiž velmi dobře navede, a pokud dodržíte alespoň několik základních pravidel, kampaně pravděpodobně nastavíte relativně správně.

Přečíst celé

Top doplňky pro vánoční sezónu –⁠ a nejen pro ni

Chcete být připraveni na vrchol sezóny? Nebo dokonce „vždy připraveni“? Podívejte se na záznam live streamu s naším Radkem Hudákem. Zjistíte, jaké doplňky vám pomohou více prodávat a lépe komunikovat se zákazníky. Nepřehlédli jste některý z nich? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Listopadové novinky

Od ledna 2022 se pečou sušenky trochu jinak. V cookie liště totiž budete potřebovat získat aktivní souhlas uživatele, abyste mohli analyzovat jejich chování na svém webu. Jak na to a co dalšího jsme pro vás připravili? Dejte se do čtení předvánočních aktualit ze Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Jak vystoupit z výkonnostní šedi?

Digitální marketing se za poslední léta rozrostl do takového rozměru, že už jeho název není v porovnání s jeho významem dostačující. Digitální prostředí je dnes pro byznys natolik klíčové, že pro většinu firem začíná být pomalu nemožné uspět nebo růst bez toho, aniž by se digitálnímu prostředí nevěnovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Řešíte, jak připravit PPC kampaně na dovolenou?  To děláte správně. V Shoptetu jsem totiž loni otestovala odjezd od kampaní a od internetů příliš „na lehko“. Výsledky testu byly poučné, a tak jsem se o ně rozhodla podělit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Založme spolu PPC kampaň

Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde […]

Přečíst celé

Inzeráty AdWords se mění

Ti, kteří spravují PPC kampaně v reklamní síti AdWords, by neměli být ochuzeni o velkou novinku, kterou v tomto týdnu Google přinesl. Znáte ten pocit, kdy se vám nedaří inzerát smrsknout na pouhých 25 + 35 + 35 znaků? Věřte nebo ne, je to minulost! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
Shoptet logo

Dejte o svém e-shopu vědět 1: Jaké možnosti online reklamy existují

Dneškem zahajujeme další seriál určený začínajícím majitelům e-shopů. Spolu s předními českými experty se v něm podíváme na možnosti propagace na internetu. V úvodu se podíváme, jaké možnosti online propagace existují, pro koho se hodí a jaké jsou jejich silné a slabé stránky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 12: Reklama na internetu pro úplné začátečníky

Bez zákazníků bude váš e-shop k ničemu. A abyste měli zákazníky, potřebujete pro svůj web získat návštěvníky. Jaké máte možnosti, se dozvíte v dnešním díle našeho seriálu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky