Inzeráty AdWords se mění

()

Ti, kteří spravují PPC kampaně v reklamní síti AdWords, by neměli být ochuzeni o velkou novinku, kterou v tomto týdnu Google přinesl. Znáte ten pocit, kdy se vám nedaří inzerát smrsknout na pouhých 25 + 35 + 35 znaků? Věřte nebo ne, je to minulost!

Letos jsme se rozloučili s reklamami v pravém sloupci při vyhledávání. Touhle změnou se ale Google připravoval na něco většího, na největší novinku v 15letých AdWordsRozšířené textové reklamy! Staré dobré inzeráty už nebudeme moci vytvářet ani upravovat od 26. října 2016.

Svět tedy nebude jako dřív!

Posuďte sami:

Jak vypadal starý krátký inzerát?

Stary kratky inzerat

A v co se změnil?

Novy dlouhy inzerat

Někteří už novinku testovali

Někteří inzerenti už rozšířené reklamy testovali, a tak můžeme okoukat třeba několik tipů od agentury WordStream:

  1. Vysypte z rukávu úplně nové inzeráty a využijte tak nový prostor na maximum,
  2. nejdůležitější informace napište do nadpisu. Vlastně do nadpisů,
  3. nadpisy se mohou zobrazit v jednom řádku nebo rozdělit do dvou. Své copy tomu přizpůsobte,
  4. i když jste z nových inzerátů nadšení, staré nevypínejte, výkon nových nemusí být nutně lepší. Nejprve raději testujte oba typy a porovnejte výkon,
  5. nová pole Cesta nepřeskakujte, naopak je použijte pro silná klíčová slova.

Vzhled stary vs novy inzerat

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů