Inzeráty AdWords se mění

Ti, kteří spravují PPC kampaně v reklamní síti AdWords, by neměli být ochuzeni o velkou novinku, kterou v tomto týdnu Google přinesl. Znáte ten pocit, kdy se vám nedaří inzerát smrsknout na pouhých 25 + 35 + 35 znaků? Věřte nebo ne, je to minulost!

Letos jsme se rozloučili s reklamami v pravém sloupci při vyhledávání. Touhle změnou se ale Google připravoval na něco většího, na největší novinku v 15letých AdWordsRozšířené textové reklamy! Staré dobré inzeráty už nebudeme moci vytvářet ani upravovat od 26. října 2016.

Svět tedy nebude jako dřív!

Posuďte sami:

Jak vypadal starý krátký inzerát?

Stary kratky inzerat

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

A v co se změnil?

Novy dlouhy inzerat

Někteří už novinku testovali

Někteří inzerenti už rozšířené reklamy testovali, a tak můžeme okoukat třeba několik tipů od agentury WordStream:

  1. Vysypte z rukávu úplně nové inzeráty a využijte tak nový prostor na maximum,
  2. nejdůležitější informace napište do nadpisu. Vlastně do nadpisů,
  3. nadpisy se mohou zobrazit v jednom řádku nebo rozdělit do dvou. Své copy tomu přizpůsobte,
  4. i když jste z nových inzerátů nadšení, staré nevypínejte, výkon nových nemusí být nutně lepší. Nejprve raději testujte oba typy a porovnejte výkon,
  5. nová pole Cesta nepřeskakujte, naopak je použijte pro silná klíčová slova.

Vzhled stary vs novy inzerat

Hodí se šikovný návod v češtině a hurá do práce!

Facebook
Twitter

Mohlo by vás zajímat:

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů