PPC kampaň

S Jirkou Wolfem o PPC

Provozujete e-shop, máte zajímavé zboží, konkurenceschopné ceny a pořád se vám nedaří prodávat tolik, kolik byste si přáli? Zkusíte nastavit PPC reklamu, ale stále to není ono? Pak přichází na řadu hledání vhodného partnera, který vám pomůže přivést na e-shop relevantní návštěvníky a hlavně zvýšit tržby a zisk.

Číst všechny

Nejčastější chyby v PPC v roce 2018

Spousta obsahu online, kvalitní videa i desítky konferencí a školení. Přesto se v PPC kampaních pořád opakují ty samé chyby. V Shoptetu jsme si řekli dost a nabídli klientům možnost auditu zdarma s cílem zmapovat nejčastější problémy. Prošli jsme za vás víc než 60 účtů. Tady jsou výsledky a naše doporučení.

Číst všechny

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky