Google

Google je největším vyhledávačem na světě. Vede i u nás v České republice a lidé na něm vyhledávají nejvíc. Je tedy jasné, že by vám na tom, aby na něm byl váš e-shop dobře vidět, mělo záležet. Může vám totiž přivést hodně zákazníků.

K tomu, aby se váš e-shop rozvíjel a dobře prodával, je důležité mít své marketingové rozhodování podloženo analytikami a daty. Strategie a rozvoj e-shopu se vám tak budou mnohem lépe promýšlet. Samotný Google pro to má skvělý nástroj Google Analytics.

Pro práci s reklamou zase doporučujeme Google nástroje jako AdSense a AdWords. Pomohou vám zaujmout vaše zákazníky a dostat je na váš e-shop. A existuje spousta dalších zajímavých a pro e-shopaře užitečných nástrojů, zmiňme třeba Google Nákupy, Google Webmasters nebo Google Tag Manager.

Jakmile se na Google objeví nějaké novinky, které jsou zajímavé ohledně e-commerce, chytáme se klávesnic a píšeme vám o nich právě zde na blogu. Přečíst si tak můžete třeba článek o Google Signals.

Jak nachystat e-shop na příchod Google Analytics 4

Google k 1. 7. 2023 ukončuje free verzi produktu Universal Analytics (Google Analytics 3), kterou řada e-shopů používá pro měření návštěvnosti. A přichází s Google Analytics 4. Co musíte ve svém e-shopu udělat a co vzhledem ke změně připravuje Shoptet?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Vychytávky pro marketingové kampaně

Jaké funkce se vám budou hodit? Víte, že například Google hodnocení v podobě hvězdiček může zvýšit šance na kliknutí na váš inzerát? Radíme v livestreamu! Podívejte se na novinky a produktová vylepšení, které vám za Shoptet doporučujeme. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Akcelerujte své podnikání díky akademii od Google

Máte pocit, že váš e-shop potřebuje nový impulz? Ať se chcete naučit něco o online marketingu nebo už nějakou dobu přemýšlíte nad exportem do zahraničí, možná vám dokáže pomoci Google vzdělávací online program Business Academy. Jeho další kolo proběhne letos na podzim. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Co přináší Rozšířené konverze v Google Ads?

Efektivita je heslem úspěšného podnikání. V rámci efektivity vašich reklam na Google teď můžete udělat mnohem více díky funkci Rozšířené konverze. V čem vám konkrétně pomůže a jak ji začít používat? S naším přehledem to zvládnete levou zadní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v PPC v roce 2018

Spousta obsahu online, kvalitní videa i desítky konferencí a školení. Přesto se v PPC kampaních pořád opakují ty samé chyby. V Shoptetu jsme si řekli dost a nabídli klientům možnost auditu zdarma s cílem zmapovat nejčastější problémy. Prošli jsme za vás víc než 60 účtů. Tady jsou výsledky a naše doporučení. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Google Signals v Google Analytics

Někomu dřív, někomu později. Ale co nevidět se všem v Analytics zobrazí možnost aktivovat si Google Signals (Signály Google). Přečtete si, co vám tahle volba přinese a jestli to stojí za to, nebo se máte spíš bát. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Inzeráty AdWords se mění

Ti, kteří spravují PPC kampaně v reklamní síti AdWords, by neměli být ochuzeni o velkou novinku, kterou v tomto týdnu Google přinesl. Znáte ten pocit, kdy se vám nedaří inzerát smrsknout na pouhých 25 + 35 + 35 znaků? Věřte nebo ne, je to minulost! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky