Google

Google je největším vyhledávačem na světě. Vede i u nás v České republice a lidé na něm vyhledávají nejvíc. Je tedy jasné, že by vám na tom, aby na něm byl váš e-shop dobře vidět, mělo záležet. Může vám totiž přivést hodně zákazníků.

K tomu, aby se váš e-shop rozvíjel a dobře prodával, je důležité mít své marketingové rozhodování podloženo analytikami a daty. Strategie a rozvoj e-shopu se vám tak budou mnohem lépe promýšlet. Samotný Google pro to má skvělý nástroj Google Analytics.

Pro práci s reklamou zase doporučujeme Google nástroje jako AdSense a AdWords. Pomohou vám zaujmout vaše zákazníky a dostat je na váš e-shop. A existuje spousta dalších zajímavých a pro e-shopaře užitečných nástrojů, zmiňme třeba Google Nákupy, Google Webmasters nebo Google Tag Manager.

Jakmile se na Google objeví nějaké novinky, které jsou zajímavé ohledně e-commerce, chytáme se klávesnic a píšeme vám o nich právě zde na blogu. Přečíst si tak můžete třeba článek o Google Signals.

Nejčastější chyby v PPC v roce 2018

Spousta obsahu online, kvalitní videa i desítky konferencí a školení. Přesto se v PPC kampaních pořád opakují ty samé chyby. V Shoptetu jsme si řekli dost a nabídli klientům možnost auditu zdarma s cílem zmapovat nejčastější problémy. Prošli jsme za vás víc než 60 účtů. Tady jsou výsledky a naše doporučení. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky