Jak vystoupit z výkonnostní šedi?

()

Digitální marketing se za poslední léta rozrostl do takového rozměru, že už jeho název není v porovnání s jeho významem dostačující. Digitální prostředí je dnes pro byznys natolik klíčové, že pro většinu firem začíná být pomalu nemožné uspět nebo růst bez toho, aniž by se digitálnímu prostředí nevěnovali.

Na internetu je k dispozici velké množství návodů, které vám můžou pomoct se základní správou jednotlivých částí digitálního marketingu. Problémem ale často bývá, že na základě těchto návodů funguje většina trhu a vytrácí se unikátnost i samotná značka. Je proto třeba hledat alternativní a kreativní cesty, díky kterým vystoupíte z výkonnostní šedi a na uživatele zapůsobíte. A to nejen s cílem prodat konkrétní produkt, ale hlavně s cílem stát se zapamatovatelnými. Tady je pár z řady tipů, které vám pomůžou se odlišit.

1. Vlny remarketingu otravné nejsou

Určitě to znáte. Přemýšlíte, že si koupíte něco pěkného na internetu, srovnáváte ceny, koukáte na stránky e-shopů, ale objednávku nedokončíte. Co následuje? Remarketing. Povětšinou stále stejné bannery, které vás často pronásledují i několik týdnů. Že na to chcete jít jinak? Udělejte tzv. vlny remarketingu, kde se vizuál i sdělení v průběhu času mění. Zákazník tak dostává relevantní informace a místo frustrace se zvyšuje jeho zájem o produkt, ilustrační bannery kopírují reálnou kampaň nejmenovaného prodejce automobilů.

2. Video i bez videa?

Video je a bude čím dál důležitějším prvkem v marketingu, hlavně na internetu v něm je velký potenciál. Produkce videí se razantně zvyšuje, 64 % zákazníků navíc přiznává, že po zhlédnutí produktového videa jsou víc nakloněni ke koupi produktu. Tvorba videa je ale finančně i časově poměrně náročná… Co s tím? Zvolte videa ze statických obrázků vašich produktů/služeb, které rozpohybujete a společně s příjemnou hudbou vytvoříte „videa“, která fungují téměř shodně jako ta draze natočená od produkčních společností. Mrkněte, jak může takové video vypadat. Mimochodem, vertikální formát není náhoda, mobilní reklamy totiž už na sociálních sítích dominují.

3. Cílení na dobu dne/týdne

Display reklama (nejčastěji bannery) se stala běžnou součástí života na internetu. Na bannery jsme si zvykli natolik, že vznikl pojem bannerová slepota. Jak tedy dosáhnout toho, aby potenciální zákazníci bannery i tak registrovali? Odpověď je jasná, bannery musí být něčím zajímavé. Jednou z cest, která funguje, jsou odlišné textace a tématika s ohledem na dobu týdne. Podívejte se, jak si s tím může vyhrát například módní e-shop.

Článek pro vás připravila advertia digital, agentura otevřená možnostem spolupráce, s chutí pomoci klientům odlišit se od ostatních.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů