Online Marketing

Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.

Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.

Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.

S Jirkou Wolfem o PPC

Provozujete e-shop, máte zajímavé zboží, konkurenceschopné ceny a pořád se vám nedaří prodávat tolik, kolik byste si přáli? Zkusíte nastavit PPC reklamu, ale stále to není ono? Pak přichází na řadu hledání vhodného partnera, který vám pomůže přivést na e-shop relevantní návštěvníky a hlavně zvýšit tržby a zisk.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte […]

Přečíst celé

Jak vystoupit z výkonnostní šedi?

Digitální marketing se za poslední léta rozrostl do takového rozměru, že už jeho název není v porovnání s jeho významem dostačující. Digitální prostředí je dnes pro byznys natolik klíčové, že pro většinu firem začíná být pomalu nemožné uspět nebo růst bez toho, aniž by se digitálnímu prostředí nevěnovali.

Přečíst celé

Vydělávejte bez skladu! S dropshipping e-shopem

Máte podnikatelský plán na perfektní e-shop, ale nebaví vás věci jako logistika, účetnictví a hlavně nechcete investovat příliš velké peníze? Zkuste dropshipping, který vám umožní podnikat bez skladu. Vy se budete věnovat jen prodeji a problémy s dopravou a administrativou necháte na někom jiném. Co to přesně znamená? Čtěte dál.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

6 tipů na úspěšný Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Oproti Facebooku funguje trochu jinak, zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této sociální síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto ji i firmy milují jako marketingový nástroj.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Radim Hasalík: U velkých firem mi často chybí lidský přístup

„Zaměstnanec je víc chráněný zákony a má svůj pravidelný příjem jistý. Na druhou stranu má svůj strop, který nemůže překročit. Na volné noze můžete víc čarovat s cenou. Když jste vytížení, šroubujete ji nahoru,“ porovnává své zkušenosti zaměstnance a volnonožce známý markeťák Radim Hasalík. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Snažte se být na svůj úspěch připraveni

Úspěšní podnikatelé vědí, jak důležitou roli hraje UX designer a CRO specialista v jejich online byznysu. Jan Kvasnička nevyniká jenom tím, že zvládá obě tyhle role. Najímají si ho ti nejambicióznější podnikatelé a výsledky má opravdu úžasné. Občas se mu stane, že prodejní čísla  vystoupají tak prudce, že jeho klienti přestávají stíhat.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Řešíte, jak připravit PPC kampaně na dovolenou?  To děláte správně. V Shoptetu jsem totiž loni otestovala odjezd od kampaní a od internetů příliš „na lehko“. Výsledky testu byly poučné, a tak jsem se o ně rozhodla podělit.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky