Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.
Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.
Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Umělá inteligence se v oblasti zákaznické péče využívá stále běžněji. Šetří práci i čas a pomáhá zefektivňovat a automatizovat procesy. Kde všude můžete s AI pracovat a na co si dát pozor?
Řídí úspěšné e-shopy a poradí i vám. Letos Reshoper přichází s novinkou – v Poradenské zóně bude příležitost zastavit se za některým z 8 CEOs a probrat mezi čtyřma očima nápady i pochybnosti ohledně nejrůznějších e-shopařských oblastí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]
Nejeden e-shop s omezeným rozpočtem řeší otázku, do které formy propagace webu vynaložit víc prostředků z marketingového rozpočtu. Jak být co nejefektivnější? A je pro vás vhodnější SEO nebo PPC?
Rostou o desítky nebo dokonce stovky procent i v dnešní turbulentní době. Jak to dělají? Letošní ročník Reshoperu představí firmy, které se nebojí změn, buďte u toho! Nově navíc budete mít unikátní možnost ptát se mezi čtyřma očima úspěšných CEOs a zakladatelů e-shopů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]
Akvizice neboli získávání nového zákazníka je pro e-shop nejdražší způsob zvyšování příjmů s nejasnými zisky. Mnohem důležitější pro dlouhodobější úspěch a zisky je udržení stávajících zákazníků a zajištění jejich maximální spokojenosti.
Předpovědi a spekulace o tom, kam se bude ubírat SEO, nejsou ničím neobvyklým. A stejně tak není zvláštní, že se od chvíle, kdy SEO vzniklo, ozývají pochybnosti, zda bude ještě třeba nebo nenachází-li se už ve stavu klinické smrti.
V první polovině roku 2024 nás čekají dvě změny týkající se cookies – příchod Google Consent mode v2 a konec podpory cookies třetích stran v Google Chrome. Pomůžeme vám se v tématu zorientovat a ukážeme, jak se na změny připravuje Shoptet i marketingové platformy.
Zákaznická zkušenost. Co vše vlastně zahrnuje a proč byste se jí měli zabývat, pokud chcete úspěšný e-shop? Odpovíme jednou vybranou větou z rozhovoru s e-commerce expertem Lukášem Pítrou: „Slabá zákaznická zkušenost indikuje budoucí problémy s obratem a ziskem.“
Na sociálních sítích trávíme více času než kdy dřív a ukazuje se, že krátká videa jsou forma obsahu, kterým zaujmete nejvíce. Ukážeme si, jak si s produkováním a publikací video obsahu poradit, když jste třeba i menší e-shop.