Reklama

Reklama slouží k cílené propagaci výrobků, služeb nebo rovnou společnosti jako takové, v našem případě pak e-shopu. Cílem je většinou představit produkt a ideálně ho rovnou i prodat.

Díky reklamě si můžete zajistit příliv nových zákazníků a vyšší zisk. Reklama může hodně pomoci zvlášť začínajícím e-shopům k tomu, aby o sobě daly vědět, získaly větší návštěvnost a začaly více prodávat.

Až budete reklamu plánovat, dobře si promyslete, jak, kde, co, za kolik a na jakou cílovou skupinu budete reklamu zaměřovat. Online můžete propagovat pomocí remarketingu, PPC reklamy, přes zbožové vyhledávače… Ale jsou i další formy, jako třeba inzeráty v časopisech, bilboardy nebo například reklama v televizi.

Mnoho lidí nemá reklamu příliš v lásce, nelíbí se jim, pokud nemá žádný nápad, pokud je ruší a podobně. Přesto je to silný marketingový nástroj. Jestli máte možnost, udělejte ji třeba vtipnou nebo aspoň zajímavou. Rozhodně se ale vyhněte hanění své konkurence a různým nekalým praktikám v reklamě.

Jak efektivně prodávat reklamní místo na stránce

Jistě se všichni shodneme na tom, že přímý prodej reklamního prostoru na stránce se vyplatí. Jednak nepoužíváme žádného prostředníka, který si v lepším případě vezme půlku, ale hlavně si určujeme podmínky tak, aby byly výhodné pro obě strany. Nemusí přitom platit limity prostředníka, jako je například rozměry banneru nebo jeho velikost.

Přečíst celé

Marketingová komunikace

Pokud chcete svého potenciálního zákazníka na svém webu zaujmout, je nezbytné vědět, jakým způsobem to nejlépe provést. O tom, jak zákazníka zaujmout a vnuknout mu myšlenku, že zrovna zboží na vašem webu je to nejvhodnější ke koupi, se píše v následujícím článku. 

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky