Jak na eshop

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání?

Dárkové poukázky jsou běžnou součástí nabídky většiny českých e-shopů. Často po nich zákazník sáhne během vybírání dárku pro své blízké, zejména pokud si není jistý, kterým produktem by udělal obdarovanému největší radost. Zdánlivě jednoduchá “kartička”, kterou prodejce zasílá buď poštou, nebo elektronicky k vytištění, ale musí mít určité náležitosti. V tomto článku se na dárkové […]

Číst všechny

Gardners: Sociální sítě vidíme spíš jako místo pro budování brandu než jako prodejní kanál

„V našich začátcích jsme sociálním sítím nepřikládali až tak velkou váhu. Vždycky jsme si zakládali hlavně na dobře odvedené práci a na tom, aby bylo co ukazovat a o čem se bavit. I proto možná nemáme tolik followerů a lajků jako ostatní profily, ale nějakou dobu už do toho šlapeme,“ říkají zakladatelé firmy Gardners Martina […]

Číst všechny

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Už je to 11 let, co Aleš Koudelka a Martina Malinová založili firmu Gardners. Začínali realizacemi zahrad, později své podnikání rozšířili i o e-shop a kamennou prodejnu. Do Česka vozí nové trendy, hlavní sílu vidí ve svém týmu a do práce se chodí bavit. Díky čemu se jim povedlo uspět ve velké konkurenci?

Číst všechny

V Bellazu vsází na individuální přístup. Stojí je to sice spoustu peněz, ale na Heurece mají 100 % a minimální vratkovost

Zuzana Řízek si jednoho dne řekla, že už nikdy nechce dělat, co ji nebaví. A tak před třemi lety na Shoptetu rozjela e-shop Bellazu s plus size módou a jde si za svým snem. „Zatímco první měsíce byly spíš o přeprodeji, teď už máme hlavně vlastní věci. Ty tvoří zhruba 90 % sortimentu a nejvíc […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky