Jak na eshop

Vlastní facebooková skupina jako nástroj pro rozvoj byznysu

Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu.

Přečíst celé

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání?

Přečíst celé
Remoska

Remoska® chce být love brand. Vyrábí se v Česku, je úsporná a z kuchyně babiček míří k mladým

Remosku zná každý Čech a Slovák. Tuhle legendární pečicí mísu, kterou jste vídali u babičky, dostal darem i britský princ Charles. Se CEO Petrem Vaněčkem jsme si povídali o tom, jak značka oslovuje mladší generace, o nejmodernějším výrobním závodě v Kopřivnici i o plánech dodávat nádobí firmám, které trápí zpožděné dodávky z východu.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky