Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?
Shoptet Kampaně už úspěšně využívají stovky e-shopařů. Jak fungují a pro koho jsou vhodné?
Shoptet Kampaně už úspěšně využívají stovky e-shopařů. Jak fungují a pro koho jsou vhodné?
Přemýšlíte o podnikání? Chcete založit e-shop? Přijďte si pro tipy na Akademii online podnikání.
Chtěli byste prodávat více, ale už si nemůžete dovolit zvyšovat rozpočet na reklamu? Je možné, že zlato se skrývá ve vaší aktuální návštěvnosti. Stačí jen malinko zlepšit způsob, jakým pracujete s návštěvníky e-shopu.
Za týden je čekalo jedno z nejdůležitějších období v roce – mistrovství světa v ledním hokeji a obří zájem zákazníků o zboží z fan shopu. Současně s otevřením nové prodejny řešili i to, jak lidi co nejrychleji obsloužit a jak co nejefektivněji přijímat platby.
Spustili jste svůj první e-shop, kampaně běží, ale objednávky nepřicházejí? Pojďme se podívat na nejčastější chyby a také na tipy, jak se s nimi vypořádat.
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Dostaňte produkty, kategorie a články na první příčky ve výsledcích vyhledávání pomocí doplňku Základní SEO, který dokáže automatizovaně vyplnit Titly a Meta Descriptiony po celém e-shopu. Ušetřete stovky hodin práce SEO specialisty, zásadně ovlivněte pozice ve vyhledávačích jako je Google, Seznam, Bing a snižte závislost na PPC reklamě.
Umělá inteligence se v oblasti zákaznické péče využívá stále běžněji. Šetří práci i čas a pomáhá zefektivňovat a automatizovat procesy. Kde všude můžete s AI pracovat a na co si dát pozor?
V posledních měsících Shoptet představil mnoho zajímavých vylepšení, která vám pomůžou v online podnikání. Mnoho z nich vzniká i na základě vaší zpětné vazby. Připravili jsme pro vás souhrn těch nejdůležitějších i s podrobným popisem, aby vám žádná z nich neunikla.
Jak vypadá spolupráce s grafikem? Co je třeba, když chcete odladit šablonu e-shopu nebo plánujete redesign?