Jak na e-shop

Jak efektivně řešit chybové stránky 404? 

V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena“, mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. V tomto článku se dozvíte, jak identifikovat, monitorovat a efektivně řešit stránky 404, a to vše s cílem zlepšit uživatelský zážitek a udržet vaše SEO v kondici.

Přečíst celé

Připravte svůj e-shop na nový rok s předsevzetím a přispějte na dobrou věc

Po hlavní předvánoční sezoně přijde v lednu pro e-shopaře klidnější období, kdy je čas se zamyslet nad budoucí strategií, vzdělávat se, nebo třeba udělat pořádnou inventuru. Dejte si se Shoptetem novoroční předsevzetí, postaráme se, abyste mu letos nedali košem. Můžete při tom i přispět na charitativní projekt.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Jak využít Black Friday pro růst vlastního e-shopu

Ukážeme vám nástroje, které zajistí, aby váš letošní Black Friday skončil v černých a ne v červených číslech. Představíme letošní novinku na Shoptetu – slevy typu 1+1 zdarma, 2+1 zdarma – a na konec doporučíme i další funkce, které v černý pátek využijete, i pokud slevy nejsou vaším hlavním tahákem.

Přečíst celé

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?

E-shop, který nemá sociální sítě? To by dnes už nemohlo fungovat. Některé e-shopy stojí z pohledu tržeb na reklamách na sociálních sítích více, jiné méně. Kromě toho ale na sítích musíte tvořit i nějaký ten pravidelný obsah. Líbí se to algoritmům, ale především lidem – vašim zákazníkům, mezi kterými tak relativně levně šíříte svůj brand. A na Facebooku, Instagramu, TikToku a bůhví kde ještě platí víc než jindy, že brand je to, co si o vás lidé myslí a říkají.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky