E-mail Marketing

Jaký byl Reshoper 2019? Přinášíme postřehy z nejzajímavějších přednášek

Reshoper 2019 je minulostí. A pořadatel moc nepřeháněl, když tvrdil, že jde o největší českou akci pro e-shopy. Do pražských Letňan se na ni sjelo přes 3,5 tisíce návštěvníků. Na veletrhu se představila stovka vystavovatelů, konference zase přinesla devět nadupaných přednášek. Přinášíme vám postřehy z těch, které nám přišly nejzajímavější.

Přečíst celé
Email Marketing

3 rady pro zvýšení efektivity emailového marketingu

Každý obchodník hledá cesty jak maximalizovat svůj zisk. Jednou možností je využívání emailového marketingu, který má většinou podobu newsletteru. Výhodu ovšem získají ti provozovatele e-shopu, kteří budou emailový marketing flexibilně rozvíjet a nezůstanou pouze u jedné možnosti. Proto přinášíme 3 rady, jak rozvíjet emailový marketing.

Přečíst celé

Stručně o spamu (2.) – jak spamují, jak nespamovat a jak tomu utéct

V minulém článku jsme se seznámili s historií spamu a s informacemi o tom, do jaké míry je skutečně výhodný a použitelný. Tentokrát se zaměříme na metody spamování, na s tím spojené způsoby boje proti nevyžádané poště a na několik zásad, které byste měli dodržovat, abyste nebyli označení za spamera. Spamming – nemorální svinstvo nebo […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky