E-mail Marketing

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?

Během předvánoční nákupní horečky na váš e-shop určitě zavítají i ti, kteří jsou u vás poprvé a kteří si jen jdou pro něco, čím chtějí někoho obdarovat. A už se neplánují nikdy vrátit. Chyťte příležitost za pačesy a přimějte tyto zákazníky, aby se do vašeho e-shopu zamilovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

5 tipů, jak na e-mailing během vánoční sezony

Konec roku znamená pro e-shopaře jediné, je tady hlavní nákupní sezóna. Během vánočních nákupů můžete získat až třetinu svého celoročního obratu. Ve vaší strategii byste neměli zapomínat na e-mailing, který je ideální na podporu sezónních prodejů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Top doplňky pro vánoční sezónu –⁠ a nejen pro ni

Chcete být připraveni na vrchol sezóny? Nebo dokonce „vždy připraveni“? Podívejte se na záznam live streamu s naším Radkem Hudákem. Zjistíte, jaké doplňky vám pomohou více prodávat a lépe komunikovat se zákazníky. Nepřehlédli jste některý z nich? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

8 tipů, jak psát e-maily zákazníkům a jak zvýšit čtenost

Šikovní obchodníci a marketéři považují e-mail za nezbytnost pro byznys, ale i za základní prvek svých marketingových a prodejních kanálů. Pojďme se podívat, jak na to, aby vaše e-maily příjemci rovnou nepřesouvali do koše. Naučte se dělat e-mailing chytře a jeho pomocí více prodávat!  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
e-mail a copywriting

5 + 1 tipů, jak na texty v newsletterech

Zaujměte své odběratele a připravte jim obsah, který si rádi přečtou. Designově dokonalé šablony totiž nemusí stačit. Neměli byste zapomínat ani na kvalitní texty v e-mailech, které toho mohou říct víc než dost. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Zářijové novinky

Mluví váš e-shop i cizími jazyky? Jestli ne, naučíte ho to díky doplňku, který právě přešel z betaverze do plnohodnotného provozu. A když už budete představovat svou značku ve více jazycích, rovnou si můžete udělat i její revizi díky našemu novému článku v Shoptet Univerzitě.

Přečíst celé

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?

Možná to nejste vy, kdo mačká tlačítko Odeslat. Odpovědnost za šíření spamu – tedy nevyžádaného obchodního sdělení, nesete také, pokud jste odeslání dali zelenou. Jak se k šíření spamu staví zákon a co jako šiřitel musíte zajistit? To se dozvíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Shoptet.TV: Jak na fungující e-mailing?

E-mailing patří mezi nejefektivnější online marketingové nástroje. Může vám přinést spoustu objednávek a lepší vztah se zákazníky. Ale taky pěkně uškodit. Mezi dobrým a špatným e-mailingem je totiž velký rozdíl. Poradíme vám, na co se v něm zaměřit a na co si dát pozor. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: E-maily

Žádný úspěšný e-shop se neobejde bez dobré zákaznické podpory. I proto vám ve spolupráci se SupportBoxem přinášíme sérii článků plných tipů, které vám poradí, jak na to. Tentokrát se zaměříme na e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky