Podnikání na internetu

Čím dál tím víc lidí se stává úspěšnými v podnikání na internetu. Nikdy dřív to totiž nebylo jednodušší co se týká možností. Například založit si a provozovat vlastní e-shop je nyní velmi snadné, zvláště pokud si začnete s námi, se Shoptetem. U nás totiž svůj e-shop nastartujete rychle a hlavně na stabilních základech.

Při podnikání na internetu je dobré mít rozhled a aktivně sledovat novinky, které se na poli e-commerce objeví. U nás na blogu vám o nich dáváme vždy včas vědět. Stejně tak vás informujeme o našich vlastních projektech, které pro vás mohou být užitečné. Letos to mezi jinými bylo třeba Eshopiště, kde najdete e-shopy určené k prodeji nebo investici.

Jestli jste se rozhodli si místo odkupu založit rovnou svůj vlastní e-shop, doporučujeme si pročíst články jako Co prodávat v e-shopu nebo Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony. A pokud se rádi motivujete příběhy úspěšných e-shopařů, přečtěte si rozhovory v sekci Příběhy, které pravidelně připravujeme právě pro vaši inspiraci.

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší

Menší a střední e-shopy mohou lépe konkurovat velkým hráčům díky novému financování. Pomůže s tím Shoptet Boost. Jak tento nový produkt od Shoptetu funguje?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Czechdesign: Chceme dostat kvalitní design do každé domácnosti. Cestou je i e-shop

Jak dostat kvalitní český design blíž k lidem? To je úkol, jaký si dali v Czechdesign. Vedle kamenné prodejny se neotřelé produkty českých a slovenských návrhářů dají pořídit také přes jejich e-shop. Proč si vybrali právě Shoptet a jak se vypořádali se vzhledem, který je pro designový e-shop stěžejní?

Přečíst celé

Platby na e-shopu: Seznamte se s metodou Click to Pay s Visa

U nakupování online mají zákazníci řadu možností, jak za zboží či služby zaplatit. S metodou Click to Pay s Visa obchodníci nabídnou svým zákazníkům rychlé a bezpečné platební řešení a zároveň mohou výrazně zlepšit konverze v nákupním košíku.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků

Vánoce jsou pro většinu e-shopů jednou z největších událostí, na tom se určitě shodneme. Bohužel ale většina e-shopařů tuto událost ve velkém podcení, a pak se vše dělá na poslední chvíli, a tak na spoustu věci zapomene a kvůli tomu celá kampaň nemusí dopadnout nejlépe. A my chceme, abyste uspěli, aby vám Vánoce přinesly co možná nejvíce, proto jsme pro vás připravili tento článek, který berte jako jeden velký checklist přípravy na Vánoce.

Přečíst celé

Daniel Sosýn: Místo dráhy lékaře začal vyrábět proteiny. Dnes má obrat 70 milionů i zářez ve Forbesu

O tom, že bude podnikat, snil Daniel Sosýn už od teenagerských let. Nepatří ale k těm, kterým by se to povedlo na první dobrou. Prodávání přes fitness trenéry i privátní značka se ukázaly jako slepá ulička, mladý medik tak zkoušel další cesty. Jeho byznys nakonec nastartovalo založení vlastní výrobny a e-shopu Protein & Co. Založte […]

Přečíst celé

Petra Nulíčková: Jak neztrácet dobré zaměstnance a co s toxickými lidmi ve firmě?

Vaše firma/e-shop roste, najednou nestíháte a musíte delegovat. Nebo vidíte, že lidé, kteří byli u projektu od začátku, se na změny v pracovních procesech netváří. A co teprve, když je někdo až toxický a demotivuje celý tým? Jak si poradit s rostoucím týmem, jsme se zeptali HR manažerky Petry Kubita Nulíčkové. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Nezaplacené faktury: jak na vymáhání dlužných pohledávek?

Jako majitel e-shopu se můžete ocitnout v situaci, kdy vám zůstane neuhrazená faktura. Od obchodního partnera, ale třeba i od zákazníka. Jak z hlediska práva postupovat a jak tomu můžete předcházet? JUDr. Marek Matěna Působím jako advokát pro e-shopy a další online i offline podnikající živnostníky a firmy (e-commerce právo). Zakládám si na praktických bezpečných […]

Přečíst celé

Transakční e-maily: jak je využít na maximum?

E-shopy je posílají každý den. Podílejí se na vytvoření prvního dojmu a následného budování vztahu. Jsou totiž úvodním kontaktem, informují o změnách ohledně stavu objednávky či platby. Nebo zkoumají, zda byli zákazníci spokojeni. Přesto jejich potenciál často zůstává nenaplněný. Podívejte se, jak efektivně pracovat s transakčními e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky