Podnikání na internetu

Čím dál tím víc lidí se stává úspěšnými v podnikání na internetu. Nikdy dřív to totiž nebylo jednodušší co se týká možností. Například založit si a provozovat vlastní e-shop je nyní velmi snadné, zvláště pokud si začnete s námi, se Shoptetem. U nás totiž svůj e-shop nastartujete rychle a hlavně na stabilních základech.

Při podnikání na internetu je dobré mít rozhled a aktivně sledovat novinky, které se na poli e-commerce objeví. U nás na blogu vám o nich dáváme vždy včas vědět. Stejně tak vás informujeme o našich vlastních projektech, které pro vás mohou být užitečné. Letos to mezi jinými bylo třeba Eshopiště, kde najdete e-shopy určené k prodeji nebo investici.

Jestli jste se rozhodli si místo odkupu založit rovnou svůj vlastní e-shop, doporučujeme si pročíst články jako Co prodávat v e-shopu nebo Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony. A pokud se rádi motivujete příběhy úspěšných e-shopařů, přečtěte si rozhovory v sekci Příběhy, které pravidelně připravujeme právě pro vaši inspiraci.

Jak na úspěšný e-shop? V Shoptetu radí speciální tým

Jak získat nové zákazníky? Jak mít co nejvíce objednávek? A jak mi v tom může pomoci Shoptet? Tyto otázky denně řeší Customer Success Manageři. Od prvního kontaktu až do úspěšného spuštění e-shopu v ostré verzi jsou klientům průvodci v tom, které funkce a doplňky e-shopu zvolit.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé
Jaroslav Kmenta e-shop

„E-shop je pro mě velká věc. Lidé si radši koupí knížku přímo ode mě než v knihkupectví,“ říká Jaroslav Kmenta

Jaroslav Kmenta patří k nejvýznamnějším českým investigativním novinářům. Jeho články dovedly k rezignaci řadu politiků v čele se Stanislavem Grossem nebo Vítem Bártou. Jeho knihy z českého podsvětí rozplétající vztahy Františka Mrázka nebo Radovana Krejčíře se staly bestsellery a dočkaly se i filmových zpracování. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
Dolejšová reklamace

Jak na reklamace a odstoupení od smlouvy. Co je nového, přiblíží Petra Dolejšová

V platnost vešla novela zákona, která e-shopům přináší důležité změny. Dotýkají se i reklamací a odstoupení od smlouvy. Máme i prakticky zaměřený webinář, podívejte se. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

5 tipů, jak na e-mailing během vánoční sezony

Konec roku znamená pro e-shopaře jediné, je tady hlavní nákupní sezóna. Během vánočních nákupů můžete získat až třetinu svého celoročního obratu. Ve vaší strategii byste neměli zapomínat na e-mailing, který je ideální na podporu sezónních prodejů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

5 rad odborníků pro vánoční sezónu 2022

Vánoce se blíží a v obchodech se začíná objevovat sváteční sortiment. Jste na zákazníky připraveni i vy se svým e-shopem? Zjistěte, jak nejlépe zvládnout letošní vrchol sezóny a jak ho ovlivňuje situace u nás i ve světě. Co radí zkušení specialisté z řad Shoptet Partnerů? A jaké jsou nejčastější otázky e-shopařů před Vánoci? Založte si […]

Přečíst celé
Dolejšová tlačítková novela

Jak se mění nákupní proces podle nových právních úprav? Vysvětlí Petra Dolejšová

Jak se v praxi připravit na změny v nákupním procesu, které e-shopům přináší tzv. tlačítková novela? V druhé části seriálu věnovaného této novele si projdeme zákaznickou cestu i obchodní podmínky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
tlačítková novela 2022 Dolejšová

Petra Dolejšová: Jaké marketingové změny e-shopům přináší tzv. tlačítková novela?

V platnost vešla tzv. tlačítková novela. Co to znamená pro e-shopaře? V první části seriálu o této novele se zaměříme na marketingové změny, na které se e-shopy musí připravit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Zvýšit konverzní poměr e-mailů o 136 %? Takhle se to podařilo v Unuo.cz

Posíláte newslettery, ale vaše metriky jsou nízké a obrat neroste, jak byste si přáli? Je možné, že vám uniká tzv. angažovanost zákazníků a kvůli tomu není váš e-mailing tak efektivní, jak by mohl být.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé
nárazová návštěvnost webu

Ochrana webu před nárazovou návštěvností

Ochrana webu před nárazovou návštěvností je pro každou webovou stránku důležitou součástí jejího provozu. Porovnali jsme tři technologie pro zvládání vysoké návštěvnosti a otestovali jejich vliv na zvládání vysoké nárazové návštěvnosti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky