Podnikání na internetu

Čím dál tím víc lidí se stává úspěšnými v podnikání na internetu. Nikdy dřív to totiž nebylo jednodušší co se týká možností. Například založit si a provozovat vlastní e-shop je nyní velmi snadné, zvláště pokud si začnete s námi, se Shoptetem. U nás totiž svůj e-shop nastartujete rychle a hlavně na stabilních základech.

Při podnikání na internetu je dobré mít rozhled a aktivně sledovat novinky, které se na poli e-commerce objeví. U nás na blogu vám o nich dáváme vždy včas vědět. Stejně tak vás informujeme o našich vlastních projektech, které pro vás mohou být užitečné. Letos to mezi jinými bylo třeba Eshopiště, kde najdete e-shopy určené k prodeji nebo investici.

Jestli jste se rozhodli si místo odkupu založit rovnou svůj vlastní e-shop, doporučujeme si pročíst články jako Co prodávat v e-shopu nebo Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony. A pokud se rádi motivujete příběhy úspěšných e-shopařů, přečtěte si rozhovory v sekci Příběhy, které pravidelně připravujeme právě pro vaši inspiraci.

E-shop Little Shoes si se svou zakladatelkou Klárou vykračuje světem barefootu už 8 let

Barefootové boty se snaží co nejvíce přiblížit pohodlé chůzi na boso –⁠ jsou ohebné, širší než běžná obuv a nemají podpatek. Klára Borlová jim propadla natolik, že je v roce 2014 začala prodávat na svém e-shopu Little Shoes. Dnes má tisíce zákazníků, desítky značek v nabídce a své úspěšné podnikání rozšiřuje i do zahraničí. Založte […]

Přečíst celé
brand voice

Co je brand voice a proč je pro e-shop důležitý?

Budování značky je zdlouhavý, ale zároveň velmi důležitý proces, jak dosáhnout dlouhodobě úspěchu v online podnikání. Nedílnou součástí budování značky je tzv. brand voice. Co to je a proč má e-shopy zajímat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

8 tipů, jak psát e-maily zákazníkům a jak zvýšit čtenost

Šikovní obchodníci a marketéři považují e-mail za nezbytnost pro byznys, ale i za základní prvek svých marketingových a prodejních kanálů. Pojďme se podívat, jak na to, aby vaše e-maily příjemci rovnou nepřesouvali do koše. Naučte se dělat e-mailing chytře a jeho pomocí více prodávat!  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

„Prodejem látek s příběhem šetříme životní prostředí,“ říká Lenka z Textile Mountain

Lenka Vacková díky svému projektu Textile Mountain zachraňuje kvalitní textilní metráž, která by jinak skončila na recyklaci nebo ještě hůř na skládce či ve spalovně. A tak se nevyužité látky ze zrušené výroby nebo třeba z exkluzivních návrhářských studií dostanou k tvůrcům, kteří jim vdechnou nový život. Přečtěte si náš rozhovor. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé
Honza Bartoš

Jak zabezpečit Facebook účet na maximum?

Kdybychom dali v týmu všechny ruce dohromady, pořád by se počet prstů nevyrovnal množství hacknutých účtů, o kterých jsme tento rok slyšeli. Ukážeme si, jak si účet na Facebooku zabezpečit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

„Shoptet Pay nám snížilo počet nezaplacených objednávek na třetinu,“ říká zakladatel Jablecnedily.cz

Začínali na 100 dílech pro iPhony v nabídce. Dnes jich na svém e-shopu prodávají více než 3 000 a náhradní součásti si od nich začala kupovat i jejich konkurence v servisu. Jak se jim podařilo rapidně zvednout konverze díky shoptetí platební bráně a co jim pomohlo vvybudovat úspěšné podnikání? Přečtěte si náš rozhovor. Založte si […]

Přečíst celé

Mňága a Žďorp se během koronakrize nenudila. Na své online turné prodala přes e-shop lístky za 1,1 milionu

Zatímco většina kapel si během covidové pandemie udělala nedobrovolnou dovolenou, Mňága a Žďorp vzala situaci jako šanci vyzkoušet a zažít něco nového. Místo zrušených koncertů odjela dvě online turné. Vystoupení na střeše hotelu Apollo sledovalo 130 000 lidí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé
Michal Krutiš

Když klesá výkon e-shopu. Co s tím?

Dostali jste se do svízelné situace – váš e-shop má meziročně nižší prodeje nebo nerostete tak, jak jste plánovali? Zkrátka žádná velká sláva? Je třeba začít o marketingové strategii uvažovat trochu jinak. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

„Musí to být i trochu p*del,“ říká ke svému e-shopu Mňága a Žďorp. Prodává šampon, čokoládu i pastelky

Na jejich hitech jako Hodinový hotel, Ne, teď ne nebo Nejlíp jim bylo vyrostla nejedna generace. Ale i po 35 letech na scéně umí Mňága a Žďorp překvapit. Ať už si zajede natočit album do Číny nebo fanoušky při koronakrizi rozptýlí koncertem z brněnského mrakodrapu. Jedním velkým překvapením je i její e-shop. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky