Podnikání na internetu

Čím dál tím víc lidí se stává úspěšnými v podnikání na internetu. Nikdy dřív to totiž nebylo jednodušší co se týká možností. Například založit si a provozovat vlastní e-shop je nyní velmi snadné, zvláště pokud si začnete s námi, se Shoptetem. U nás totiž svůj e-shop nastartujete rychle a hlavně na stabilních základech.

Při podnikání na internetu je dobré mít rozhled a aktivně sledovat novinky, které se na poli e-commerce objeví. U nás na blogu vám o nich dáváme vždy včas vědět. Stejně tak vás informujeme o našich vlastních projektech, které pro vás mohou být užitečné. Letos to mezi jinými bylo třeba Eshopiště, kde najdete e-shopy určené k prodeji nebo investici.

Jestli jste se rozhodli si místo odkupu založit rovnou svůj vlastní e-shop, doporučujeme si pročíst články jako Co prodávat v e-shopu nebo Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony. A pokud se rádi motivujete příběhy úspěšných e-shopařů, přečtěte si rozhovory v sekci Příběhy, které pravidelně připravujeme právě pro vaši inspiraci.

Master Vietnam: V chudé části severního Vietnamu chceme postavit českou školu

Značka Master Vietnam vznikla, aby finančně podpořila projekty Česko-vietnamského vzdělávacího institutu. S jejími zakladateli Nguyenem Tungem a Lucií Pštrosovou jsme si povídali například o vztahu české a vietnamské komunity nebo o záměru otevřít školu v odlehlé oblasti Vietnamu. Proč právě českou? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Proč zvolit Shoptet Pay? Ondřej Buben o platební bráně od Shoptetu

Platební brána, kterou spustíte přímo v administraci svého shoptetu a druhý den už přijímáte platby za objednávky? To je Shoptet Pay. Co tato novinka e-shopům přináší a pro koho je určená, přibližuje Ondřej Buben, který vede tým Shoptet Pay.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli

Pravděpodobně se občas dostáváte do situace, kdy cítíte potřebu svým zákazníkům něco povědět. Máte pro ně nějakou zprávu, nabídku, oznámení, tip, komentář, sdělení, upozornění… Dosud jste si nebyli jistí, kam a jak to ale vyvěsit, aby to měli návštěvníci vašeho online obchodu na očích. Tento článek vám pomůže najít řešení. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Svatý Valentýn žehná podnikání… a lásce

Věděli jste, že anglosaský svátek zamilovaných vlastně slavíme v den smrti svatého Valentýna? V našem článku se ale nebudeme zabývat historií, nýbrž současným pojetím. To je v mnoha případech, přiznejme si, komerční. Jak své zákazníky naladit na valentýnské nakupování? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Akční ceny: Jak s nimi pracovat a je to pořád magické lákadlo pro zákazníky?

Slova jako akce působí na zákazníky přímo magicky. Pokud je určité zboží v akci, začne vzbuzovat pozornost. Nakonec i největší e-shopy pravidelně pořádají různé výprodeje a s akčními cenami aktivně pracují. Proč by akční ceny neměly chybět ve vaší marketingové strategii? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Markéta z MANKAI Paper: Po rebrandingu, otevření prodejny, auditu a stavění týmu chci zas víc malovat

S Markétou Jinochovou alias Myynou jsme poprvé dělali rozhovor před 2 lety. Za tu dobu se její „rozkvetlé“ papírnictví rozrostlo a zakladatelka MANKAI Paper si splnila spoustu svých snů. Jak vidí své podnikání dnes? Nahlédněte do zákulisí budování malé české značky s tisícovkami fanoušků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Vlastní facebooková skupina jako nástroj pro rozvoj byznysu

Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání? Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky