Jak dobře připravit slevové akce? Checklist, na co nezapomenout

()

Přichází období, které je pro e-commerce jedním z nejvíce vzrušujících. Čekají nás akce jako Halloween, Black Friday, Cyber Monday, Mikuláš a různé výprodeje. Zákazníci jsou připraveni během těchto krátkodobých akcí utrácet, jste ale na tyto akce připraveni vy?

Připravili jsme pro vás průvodce, který vás provede krok za krokem přípravou na jakoukoliv krátkodobou slevovou akci (1-7 dní). Pokud se jím budete řídit, můžete se spolehnout, že na nic nezapomenete, vyhnete se zbytečnému stresu a hlavně vytěžíte z každé akce maximum!

TIP: S předvánočním šílenstvím je třeba dopředu počítat. Naplnit sklady a najmout si brigádníky jako posily nestačí! Přečtěte si, jak dostat z vánočního období maximum.

Z běžné slevové akce k novým rekordům

Krátkodobé slevové akce jsou ideálním způsobem, jak zaujmout zákazníky a přimět je k nákupu. Byznys by na takových slevových akcích stát určitě neměl, ale když už se rozhodnete nějakou takovou pro své zákazníky nachystat, měli byste se také správně připravit.

Co taková příprava zahrnuje? A jak z ní získat maximum? Rozdíl mezi úspěšnou a průměrnou akcí je v tom, jak ji jako majitel e-shopu odřídíte. 

Je frustrující vidět dobře propracovanou reklamu s atraktivní slevou, např.: SLEVY X+Y, kde však po kliknutí na web nenajdete o slevě žádnou zmínku. Zákazník se naštve a odejde.

Aby se vám tato situace nestala, vytvořili jsme pro vás checklist se seznamem kroků, které byste měli udělat vždy, když vás jen napadne slovo ,,AKCE”. Všechny položky si nejspíš  nebudete moci z mnoha různých důvodů odškrtnout, ale čím více toho zvládnete, tím úspěšnější vaše akce bude. Pojďme na to!

Checklist ke stažení:

Stáhněte si checklist, který jsme pro vás připravili, jako obrázek nebo jako PDF na odkazu zde. Vybrat si můžete z tmavé nebo světlé verze.

Shrnutí

Z naší zkušenosti víme, že je velký rozdíl, když jsou akce plánované s předstihem. Pokud je to možné, dopředu si rozplánujte harmonogram akcí, kterých se budete chtít zúčastnit. Vždy je lepší termíny flexibilně měnit než se snažit všechno připravit na poslední chvíli.

Může být až překvapující, kolik času a úsilí vyžaduje příprava krátkodobé slevové akce, která trvá jen několik dní, někdy dokonce jen několik hodin. V Socials věříme na přísloví: ,,Připraveným štěstí přeje!”.

Na závěr bychom rádi zdůraznili, že o úspěchu rozhoduje vaše konkrétní nabídka. Můžete mít všechno perfektně připravené, ale pokud zákazníci najdou lepší nabídku u konkurence, vaše slevová akce nedosáhne vytouženého výsledku.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Socials
Autor příspěvku

Socials

Pomáháme e-shopům růst rychle a efektivně díky Meta Ads, PPC, e-mailingu a SEO. Nad online reklamou přemýšlíme komplexně a hledáme příležitosti tam, kde klientům zajistíme nejlepší návratnost investic. Spravujeme rozpočty od několika desítek tisíc až po miliony korun měsíčně. Pokud byste potřebovali s výkonnostním marketingem během hlavní e-commerce sezóny pomoci s výkonnostním marketingem, ozvěte se nám.
Pomáháme e-shopům růst rychle a efektivně díky Meta Ads, PPC, e-mailingu a SEO. Nad online reklamou přemýšlíme komplexně a hledáme příležitosti tam, kde klientům zajistíme nejlepší návratnost investic. Spravujeme rozpočty od několika desítek tisíc až po miliony korun měsíčně. Pokud byste potřebovali s výkonnostním marketingem během hlavní e-commerce sezóny pomoci s výkonnostním marketingem, ozvěte se nám.

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů