Slevy

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?

Během předvánoční nákupní horečky na váš e-shop určitě zavítají i ti, kteří jsou u vás poprvé a kteří si jen jdou pro něco, čím chtějí někoho obdarovat. A už se neplánují nikdy vrátit. Chyťte příležitost za pačesy a přimějte tyto zákazníky, aby se do vašeho e-shopu zamilovali.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET […]

Přečíst celé

Shoptet.TV rozjíždí vzdělávací videa pro začínající e-shopaře

Jak líp prodat produkty? Jak zařídit, aby se zákazníci vraceli? Jak zlepšit důvěryhodnost e-shopu? Na tyhle a spoustu dalších otázek odpovídá nová série videí Shoptet.TV s Filipem Novákem, kterého můžete znát z marketingové YouTube show ZeptejSeFilipa.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Co bude následovat po boomu kolektivního nakupování?

Hitem letošního roku na českém internetu se stal fenomén tzv. group buyingu tedy hromadného nakupování, o kterém jsme již psali v článku Je Group Buying výhodný model? Přestože se ani zdaleka nejedná o originální nápad, protože žádné z českých služeb se nepodařilo vystoupit ze stínu originálu – zahraničního Grouponu, především Slevomat ale i další obdobné […]

Přečíst celé

Příprava na horkou sezónu

Přestože teprve končí září a ještě máme v živé paměti takřka letní teploty, rozhodně není od věci, začít se připravovat na předvánoční období, které je v oblasti e-commerce vždy náročné, ale nabízí obrovské příležitosti.

Přečíst celé

Něco málo o slevách

Různé slevové akce jsou poměrně silným marketingovým nástrojem, který má různé využití. Může pomoci zvýšit konverzní poměr, tedy že se z návštěvníků stanou zákazníci, nebo získat stálého zákazníka.

Přečíst celé