Online Marketing

Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.

Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.

Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.

15 důvodů proč lidé nakupují

Obchod je vlastně psychologická hra. Každý dobrý podnikatel by měl mít perfektně zmapované, co jeho zákazníci chtějí, co potřebují a obecně i to, jakým způsobem přemýšlí. Čím víc budete své klienty znát, tím líp se vám bude vytvářet produkt, optimalizovat web a plánovat celou marketingovou strategii. Jakmile totiž pochopíte, proč lidé nakupují, budete vědět, jak jim svůj produkt nebo službu […]

Přečíst celé

Jaké trendy teď v on-line marketingu frčí? Máme pro vás přehled 5 nejvýraznějších

On-line marketing je složité a proměnlivé odvětví, ale pro každého, koho zajímají moderní marketingové trendy, je vzrušující. Každý rok se objeví nový hardware, software či nová společnost, které přinášejí změny. A ty jsou okolím buď přijaty, nebo ignorovány. Inovátoři však získávají náskok před konkurencí, objevují nové možnosti a upevňují svou pověst vůdce trhu, zatímco ti, […]

Přečíst celé

7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání

Uvažujete, že zkusíte prodávat produkty vaší firmy také přes internet? Nebo máte pocit, že se váš eshop dostal na hranici výkonnosti a hledáte cesty k dalšímu zlepšení? Ať už jste v online obchodování noví nebo již prodáváte on-line několik let, je zde vždy prostor pro další růst. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé
A k čemu že je ta analýza klíčových slov?

Dejte o svém e-shopu vědět 2: A k čemu že je ta analýza klíčových slov?

Jako provozovatelé eshopů se určitě často setkáváte s nabídkami na různou propagaci na internetu. SEO, PPCčka, sociální sítě, a tak dále. Pojďme se dnes podívat na první jmenovanou službu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Tři typy ovlivňovatelů

Není překvapením, že vrcholu pomyslného žebříčku kategorií online produktů vévodí elektronika, spotřebiče, knihy a hudba. Jde o takové druhy nákupů, u kterých lidé obecně vždy vyhledávají rady a pomoc odborníků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

4 nejzákladnější součásti e-mailu

Téměř 250 miliard emailů je odesláno každý den, alespoň dle Email Marketing Benchmark Report 2012. To nám tedy přepočteno dělá jeden odeslaný email za každou 0.00000035 sekundy. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Deset trendů v Online Marketingu pro rok 2013

Online marketing v roce 2012 lze charakterizovat a shrnout do pár slov: mobilní, velké značky a aktualizace od Googlu. Stejně tak, jako se ohlížíme za uplynulým rokem a rekapitulujeme události a pokroky, které v loňském roce formovaly online marketing, musíme se i podívat do budoucna a popřemýšlet, co rok 2013 do oddělení online marketingu nejspíše přinese. Založte […]

Přečíst celé

Tajemství virálních videí

Takže byste rádi vytvořili video, o kterém bude každý mluvit. Chcete aby se rozšířilo globálně a vy jste získali mnoho a mnoho shlédnutí, retweetů a „To se mi líbí“. Jinými slovy byste asi rádi vkročili do světa virálních videí ve stylu Dollar Shave’s Club, kteří svým povedeným videem k sobě nalákali neuvěřitelných 12 000 nových zákazníků a […]

Přečíst celé

Co je potřeba vědět o používání Google Webmaster Tools

Pokud jde o znalost, jak by Vaše webové stránky měli fungovat podle firemních cílů, jsou nástroje pro webmastery pokladem. Pomohou vám zjistit, jak dobře si Vaše stránky vedou a také jak jsou zobrazovány na jednom z největších vyhledávačů. Přestože jsou tyto nástroje zdarma, mnoho webmasterů neví o možnosti zařazení jejich stránek do tohoto programu. Založte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky