Online Marketing

Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.

Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.

Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.

Mobilní marketing – jak na to?

Marketingových kanálů není nikdy dost a vzhledem k tomu, v jakém množství se dnes prodávají smartphony a kolik lidí se každým měsícem stává novými uživateli internetu v mobilu, dere se čím dál více do popředí i u nás mobilní marketing. Co dělat, čemu se naopak vyhnout, a i několik dalších tipů/triků věnujícím se tomuto lehce opomínanému odvětví v dnešním […]

Přečíst celé
Email Marketing

3 rady pro zvýšení efektivity emailového marketingu

Každý obchodník hledá cesty jak maximalizovat svůj zisk. Jednou možností je využívání emailového marketingu, který má většinou podobu newsletteru. Výhodu ovšem získají ti provozovatele e-shopu, kteří budou emailový marketing flexibilně rozvíjet a nezůstanou pouze u jedné možnosti. Proto přinášíme 3 rady, jak rozvíjet emailový marketing. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Stav online trhu v Rusku

Drtivá většina trendů a novinek v online podnikání přichází na český internet ze západu, především z USA. To lze ilustrovat například velmi hojným počtem klonů amerického Grouponu, které se u nás v posledním roce objevily. Expanze na západní trhy je tradičně pro české podnikatele velmi složité. Jaká je situace na východ od našich hranic, konkrétně […]

Přečíst celé

Je „group buying“ výhodný model?

Přestože segment e-shopů stále rychle roste a místa pro expanzi je v českém virtuálním prostoru ještě požehnaně, začínají se i na český internet dostávat nové obchodní modely.  V jednom z minulých článků jsme psali o modelu one-deal-a-day, nyní se podíváme na tzv. group buying model. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Může služba Foursquare změnit přistup k marketingu?

S rozvojem mobilních zařízení a informačních technologií obecně se objevují nové marketingové postupy. To samo o sobě není nic překvapivého. Marketingové postupy jsou však založeny na nových službách, některé tyto služby vyrostou do fenomenálních rozměrů, jiné neuspějí a skončí v propadlišti dějin. Jaký potenciál má služba Foursquare? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Internetový marketing v kostce

Většina z vás již určitě slyšela tato slova jako reklama a marketing ve spojení se slůvkem internet. Proč je marketing na internetu tak významný se vám pokusím přiblížit v tomto článku. Internetový marketing je nejdůležitějším pilířem celého internetu, protože pomocí něho zajistíte dostatečnou návštěvnost na svých stránkách, pokud nějaké vlastníte. Pokud se bude jednat o […]

Přečíst celé

Jak napsat kvalitní článek za 20 minut

Věřte nebo ne, kvalitní článek, dlouhý 400 až 500 slov je možné napsat během pouhých 20 minut. Zdá se vám to jako fikce? Nikoliv. Pokud se budete držet rad, které vám v tomto článku ukážeme, zvládenete to také. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky