Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Girls Without Clothes: Reklamace je pro nás důležitá zpětná vazba

„Chceme, aby se lidé reklamací nebáli. Je to pro nás důležitá zpětná vazba. Nemůžeme se zlepšit, pokud nebudeme vědět, kde je chyba,“ říká zakladatel značky Girls Without Clothes Martin Feix. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Girls Without Clothes: Když do krámu přijde někdo, kdo se chová jako idiot, nic mu neprodám

„Když přijdu do firmy a vidím, že ti lidi jsou zároveň kamarádi, rodina, v ten moment je to pro mě lovebrand,“ říká fotograf Martin Feix. Jeden lovebrand už se mu povedlo vybudovat. Jde o značku oblečení Girls Without Clothes, která se do toho stejně jako její zakladatel nebojí jít po hlavě. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Re pello: Půlka úspěchu je marketing, půlka produkt

Jiří Marján snil už na vysoké, že sestrojí kolo přesně podle svých představ. Narození dcery ho ale motivovalo k tomu, aby navrhl první celoodpružené odrážedlo na světě. Teď jeho firma Re pello míří i do zahraničí, začíná prodávat v Polsku, Německu a na Slovensku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Re pello: Chtěl pro dceru nejlepší odrážedlo na světě. Tak vystřídal manželku na mateřské a sestrojil ho

O tom, že sestrojí kolo přesně podle svých představ snil už na vysoké. „Když jsme pak se ženou čekali dceru, napadlo mě, že bych měl začít s tím výrobně nejjednodušším a nejmenším, což je dětské odrážedlo. Takže jsem vymyslel celoodpružené odrážedlo, které na trhu neexistovalo,“ říká Jiří Marján. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Dvojčata ve dvaceti založila firmu s industriálním nábytkem. Dělají 12 hodin denně a jdou si za svým snem

Pohádky o třech bratrech nepíše jenom Zdeněk Svěrák. Jedna taková se právě rodí v Hodoníně. Je o jednovaječných dvojčatech Honzovi a Dominikovi, kteří tu před dvěma lety založili značku Wuders, pod kterou dnes už i spolu se svým o 2 roky starším bratrem Vaškem vyrábějí industriální nábytek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Díky hodnému synovi rozjela podnikání na mateřské, teď vyrábí 20 dortů denně

Lucie Kunčarová patří k ženám, které své podnikání rozjely na mateřské. Její syn Vojta byl totiž až překvapivě hodný. Pořád spal, takže řešila, co s volným časem a začala vyrábět originální dorty – ručníkové, plenkové, pro děti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

O Messenger marketingu s Michalem Fialou

Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Fit-day: Všechny vydělané peníze investujeme do inovací, výrobních technologií a marketingu

„V zahraničí je zvykem, že když chcete s někým domluvit spolupráci, musíte nasednout do letadla nebo do auta a přijet za ním. To, že projevíte úctu a přijedete za tím člověkem vyjednávat osobně, hraje velkou roli. Když píšete e-maily, nemá to efekt,“ říká Jakub Molnár z Fit-day. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky